۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تیم اطلاع‌رسانی ویژه انعکاس اخبار چهارشنبه سوری تشکیل می‌شود
کد خبر: ۲۷۲۸۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ ساعت: ۱۲:۳۱ ↗ لینک کوتاه

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

تیم اطلاع‌رسانی ویژه انعکاس اخبار چهارشنبه سوری تشکیل می‌شود

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: امسال به منظور اطلاع رسانی دقیق و سریع، تیم اطلاع رسانی بحران متشکل از چند خبرنگار و عکاس خبری داوطلب تشکیل شده است تا ضمن کمک به همکاران علوم پزشکی در ثبت و ضبط اخبار، آمار مصدومان به صورت صحیح و بدون بزرگنمایی منعکس شود.

تیم اطلاع‌رسانی ویژه انعکاس اخبار چهارشنبه سوری تشکیل می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ محمدحسن ارداقیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه که پیش از ظهر امروز(دو‌شنبه) در سالن جلسات اداره علوم پزشکی استان قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی مجموعه پیچیده و گسترده‌ای به لحاظ نوع و تنوع خدمات است؛ چراکه با سلامت جامعه در ارتباط است.

وی عنوان کرد: طی سه سال اخیر اقدامات موثر و نهضتی در حوزه زیرساخت‌های سلامت استان رخ داده است.

این مسئول افزود: پروژه‌های زیادی را از مرداد ماه سال ۹۳ آغاز کردیم و به طور میانگین هر ۵ روز یک پروژه آغاز و یا افتتاح شده و یا در حال انجام است که مجموع این اقدامات در تاریخ علوم پزشکی و حوزه سلامت استان بی‌نظیر است.

تا سال 94 سیر صعودی در مصدومان چهارشنبه سوری داشتیم

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی استان قزوین بیان کرد: پروژه بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی، بیمارستان الوند، الحاقی بیمارستان شهید رجایی، بخش اختلالات خواب بیمارستان قدس و مرکز آموزش مهارت‌های بالینی از جمله پروژه‌های علوم پزشکی استان است.

وی عنوان کرد: مرکز رادیوتراپی قزوین، پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و انتظار می‌رود که تابستان سال ۹۷ کار احداث و جانمایی دستگاه‌ها به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری شود.

ارداقیان در ادامه با اشاره به حوادث چهارشنبه‌سوری گفت: متاسفانه تا سال ۹۴ سیر صعودی در تعداد مصدومان چهارشنبه سوری داشتیم به طوریکه سال ۹۴ شاهد ۳ کشته شامل ۲ نفر از شهرستان البرز و یک نفر از دانسفهان بود‌یم.

وی ادامه داد: متاسفانه آئین زیبا و کهن چهارشنبه سوری که می‌تواند جشنی باشکوه و شادی‌بخش برای ایرانیان باشد تبدیل به یک فاجعه‌ای می‌شود و مصدومینی را به جا می‌گذارد و باعث می‌شود برخی خانواده‌ها با ناراحتی و اندوه و بیماری به استقبال سال نو بروند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: امیدواریم با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به آحاد جامعه امسال شاهد وقوع حوادث تلخ در استان نباشیم و آمار مصدومان کاهش یابد.

وی در پایان گفت: امسال به منظور اطلاع رسانی دقیق و سریع، تیم اطلاع رسانی بحران متشکل از چند خبرنگار و عکاس خبری داوطلب تشکیل شده است تا ضمن کمک به همکاران علوم پزشکی در ثبت و ضبط اخبار، آمار مصدومان به صورت صحیح و بدون بزرگنمایی و شایعه سازی منعکس شود.

گفتنی است؛ در پایان مراسم از خبرنگاران حوزه سلامت استان تجلیل شد.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان