۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین شناسایی ۱۰ جسد قربانیان سقوط هواپیما/ جعبه سیاه پیدا شد
کد خبر: ۲۷۲۸۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ ساعت: ۱۰:۴۲ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

شناسایی ۱۰ جسد قربانیان سقوط هواپیما/ جعبه سیاه پیدا شد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری از شناسایی جسد ۱۰ قربانی سقوط هواپیمای ترکیه‌ای خبر داد و گفت: عملیات انتقال اجساد امروز به پایان می‌رسد.

شناسایی ۱۰ جسد قربانیان سقوط هواپیما/ جعبه سیاه پیدا شد
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین  ،جعفر مردانی صبح امروز در شهرکرد اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌هایی که شب گذشته در جلسه مدیریت بحران صورت گرفت اولین تیم امداد کوهستان هلال احمر به اتفاق تعدادی از عوامل انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: شب گذشته به دلیل تاریکی هوا و صعب‌العبور بودن محل حادثه امدادرسانی متوقف شد و صبح امروز کار جست‌وجو انتقال اجساد به پایین آغاز شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: گروه‌های امدادی هلال احمر متشکل از پنج تیم به محل حادثه اعزام شدند و تاکنون 10 نفر از اجساد را شناسایی کردند.

انتقال اجساد به پایین ارتفاعات امروز به پایان می‌رسد

مردانی ادامه داد: دو هلی‌کوپتر از استان‌های خوزستان و کهگیلویه  و بویراحمد برای امدادرسانی اعزام شدند و در راه هستند که اگر امکان فرود هلی‌کوپترها باشد اجساد به ارتفاعات انتقال و با هلیکوپتر اعزام می‌شوند در غیر این‌صورت زمینی به پایین منتقل خواهند شد.

وی با بیان اینکه دو تیم امدادرسان همراه با خانواده قربانیان و مسؤولان از ترکیه عازم استان هستند، گفت: پیش‌بینی ما این است که طی امروز با تلاش امدادرسانان انتقال اجساد به اتمام برسد.

لازم به ذکر است؛ دقایقی پیش منابع آگاه از پیدا شدن جعبه سیاه هواپیما خبر دادند.

انتهای پیام/1404

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان