۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین موعد انتقام از العین در ورزشگاه آزادی/ذوب آهن به دنبال شکستن وحدت امارات
کد خبر: ۲۷۲۸۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ ساعت: ۱۰:۱۳ ↗ لینک کوتاه

لیگ قهرمانان آسیا؛

موعد انتقام از العین در ورزشگاه آزادی/ذوب آهن به دنبال شکستن وحدت امارات

دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا امروز دوشنبه آغاز می‌شود و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود می‌روند.

موعد انتقام از العین در ورزشگاه آزادی/ذوب آهن به دنبال شکستن وحدت امارات
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین،دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا امروز دوشنبه آغاز می‌شود و تیم فوتبال استقلال ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف العین امارات می‌رود.

///موعد انتقام از العین در ورزشگاه آزادی/ذوب آهن به دنبال  شکستن وحدت امارات

استقلال - العین امارات/ ورزشگاه آزادی تهران ساعت ۱۹

تیم فوتبال استقلال ایران در هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی روز دوشنبه به مصاف تیم العین امارات می‌رود.

استقلالی‌ها با توجه به تساوی ۲ - ۲ در بازی گذشته مقابل العین امارات در دور رفت با ۵ امتیاز در جایگاه اول گروه D. قرار دارند.

شاگردان وینفرد شفر با توجه به نتایج خوبی که در رقابت‌های لیگ برتر بدست آورده اند به دنبال این هستند تا در این فصل سهیمه آسیایی کسب و در رقابت‌های جام حذفی نیز قهرمان شوند

بازیکنان تیم فوتبال استقلال در دیدار آسیایی خود توانستند در هفته اول برابر الریان قطر به تساوی ۲ - ۲ دست پیدا کنند و در هفته دوم تیم الهلال را با نتیجه یک بر صفر شکست دهند. آبی پوشان همچنین در دور رفت در هفته سوم به تساوی ۲ - ۲ برابر العین دست پیدا کردند.

بدون شک شاگردان شفر با نتایج خوبی که تا به اینجا در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده اند به دنبال کسب ۳ امتیاز برابر تیم فوتبال العین در دور برگشت هستند تا صعود خود را از این گروه قطعی کنند.

تیم فوتبال استقلال روز دوشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برابر العین مجدد به میدان می‌رود. شاگردان شفر در این دیدار انگیزه انتقام دارند و می‌خواهند تیم اماراتی را برابر هواداران آبی دل شکست دهند تا انتقام تساوی در دور رفت را آن هم بدون حضور طرفدارانشان در امارات بگیرند. دیداری که طبق اعلام کارشناسان داوری به ناحق ۲ پنالتی برای العینی‌ها گرفته شد. بازیکنان و مربیان استقلال هنوز نتوانسته‌اند داور مالزیایی بازی برابر العین در امارات را ببخشند. اشتباهات بن یعقوب حسابی استقلالی‌ها را عصبانی کرده و آن‌ها قصد دارند بازی برگشت جواب محکمی به ناداوری‌ها بدهند.

تیم العین در لیگ برتر امارات در رده اول قرار دارد و بدون شک شاگردان مامیچ به دنبال امتیاز برابر شاگردان شفر در ورزشگاه آزادی هستند تا به این ترتیب شرایط خود را در گروه D. بهتر کنند. البته العینی‌ها کار سختی در ورزشگاه آزادی دارند.

شاگردان مامیچ در حال حاضر با ۳ امتیاز از ۳ بازی در جایگاه سوم گروه قرار دارند.

شاگردان شفر تا قبل از بازی با العین امارات، تمرینات بدنسازی و تاکتیکی خود را پیگیری می‌کنند تا آماده نبرد برابر العینی‌ها باشند.

لیو ووک مان داور وسط این دیدار خواهد بود. پونگ شینگ و مینگ لئونگ کمک‌های اول و دوم او از کشور هنگ کنگ هستند و حسین ابو یحیی از کشور لبنان داور چهارم این مسابقه خواهد بود.

میلاد زکی پور مدافع تیم فوتبال استقلال با تمریناتی که پشت سر گذاشته مشکلی برای حضور در بازی برابر العین ندارد.بهنام برزای مدتی است که مصدوم شده است و در بازی‌های اخیر نیز نتوانسته برای استقلال به میدان برود و او به دیدار مقابل العین نمی‌رسد.

به غیر از برزای، پادوانی و مهدی قائدی دیگر بازیکنانی هستند که نمی‌توانند برابر العین در دور برگشت رقابت‌های آسیایی بازی کنند. البته این ۲ بازیکن به دلیل مصدومیت‌های شدید به احتمال فراوان تا پایان فصل شرایط حضور در میادین را نخواهند داشت.

بویان هافبک تیم فوتبال استقلال با تمرینات اختصاصی که روز‌های گذشته پشت سر گذاشته این شانس را دارد که دقایقی بتواند برابر العین بازی کند.

محسن کریمی به دلیل مصدومیت نمی‌تواند استقلال را در دیدار برابر العین همراهی کند.

این دیدار ساعت ۱۹ روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و محمد بن ابوبکر از مالزی به عنوان مسئول برگزاری مسابقه و لیو تایجون از کشور چین به عنوان ناظر داوری حضور خواهند داشت.

ذوب آهن-الوحده امارات/ ورزشگاه النهیان ساعت ۱۸:۳۰

تیم فوتبال ذوب آهن در هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه النهیان مهمان الوحده امارات است. ذوبی‌ها با توجه به پیروزی ۲ بر صفر در بازی گذشته مقابل الوحده امارات با ۶ امتیاز در رده دوم گروه B. قرار دارند.

شاگردان امیر قلعه نویی که به دنبال کسب سهمیه آسیا برای فصل آینده هستند، در فصل جاری امید زیادی به صعود از گروهشان دارند.

پیروزی در بازی خانگی برابر الوحده امارات توانست تا حدودی خیال ذوبی‌ها را از بابت صعود راحت کند، اما آن‌ها در دور برگشت رقابت‌های آسیایی مقابل الوحده امارات کار سختی خواهند داشت و بدون شک بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن با پیروزی دیگر در روز دوشنبه هفته جاری مقابل حریف اماراتی می‌توانند جایگاه خود را در جدول گروه B. ارتقا دهند.

الوحده با وجود نتایج خوبی که در لیگ داخلی امارات کسب کرده تاکنون در لیگ قهرمانان آسیا ناکام بوده است و این تیم اکنون بدون  امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

الوحده در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا با ۵ گل مغلوب لوکوموتیو ازبکستان شد و در هفته دوم نیز برابر الدحیل قطر با نتیجه ۳ - ۲ تن به شکست داد. این تیم همچنین در هفته سوم رقابت‌های آسیایی در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان با نتیجه ۲ بر صفر نتیجه را به ذوبی‌ها واگذار کرد.

دیدار 2 تیم فوتبال ذوب آهن و الوحده امارات روز دوشنبه هفته جاری ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه النهیان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان