۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین ۱۸۲ هكتار زمين در شهرك‌هاي صنعتي تحت پوشش فضاي سبز قرار گرفت
کد خبر: ۲۷۲۸۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ ساعت: ۱۵:۵ ↗ لینک کوتاه

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي قزوين:

۱۸۲ هكتار زمين در شهرك‌هاي صنعتي تحت پوشش فضاي سبز قرار گرفت

مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان قزوين گفت: از مجموع يك هزار ۹۸۴ هكتار از مساحت فاز عملياتي بيش از ۱۸۲ هكتار از اراضي صنعتي در شهركها و نواحي صنعتي تابعه استان زير پوشش فضاي سبز قرار دارد.

۱۸۲ هكتار زمين در شهرك‌هاي صنعتي تحت پوشش فضاي سبز قرار گرفت
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حميدرضا خانپور مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي قزوين: ظهر امروز(یکشنبه) در مراسم درختكاري در شهرك صنعتي كاسپين2 در آبيك اظهار کرد: هم اکنون از مجموع يك هزار و 984 هكتار از مساحت فاز عملياتي شهرك‌ها و نواحي صنعتي بيش از 182 هكتار از اراضي صنعتي زير پوشش فضاي سبز قرار دارد كه شامل263 هزار اصله نهال و 7 هكتار گلكاري و چمنكاري است كه در شهرك صنعتي كاسپين2 ( آبيك ) 12 هكتار فضاي سبز ايجاد شده است.

وي مساحت فضاي سبز ايجاد شده در سال جاري در شهرك‌ها و نواحي صنعتي را 8 هكتار عنوان كرد.

این مسئول با اشاره به اهميت ايجاد فضاي سبز و حفاظت از محيط زيست در شهرك‌ها و واحدهاي صنعتي گفت: طبق قراردادفي مابين شركت و صاحبان سرمايه مستقر در شهرك‌ها و نواحي صنعتي 15% از مساحت زمين واگذار شده به صاحبان صنايع و 10% از اراضي در اختيار شهرك‌ها و نواحي صنعتي طبق تعهدات اين شركت بايستي زير پوشش فضاي سبز قرار گيرد، كه اين مهم با همكاري و تلاش صنعتگران و سرمايه گذاران عزيزمحقق خواهد شد.

مدير عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان تصريح كرد: در سال جاري 6 هكتار فضاي سبز در شهرك‌ها و نواحي صنعتي اجرا شده كه با برنامه ريزي‌هاي صورت پذيرفته در سال آينده نيز بيش از 6 هكتار از اين اراضي زير پوشش فضاي سبز قرار مي‌گيرند.

وی اذعان کرد: هم اكنون تعداد 133 قرارداد با متقاضيان سرمايه گذاري در شهرك صنعتي كاسپين2 ( آبيك ) منعقد شده كه از اين تعداد 22 واحد توليدي با سرمايه گذاري 445 ميليارد ريال و اشتغال زايي 454 نفر پروانه بهره برداري اخذ كرده اند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان