۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین کلاهبرداری به اسم بهزیستی در تاکستان
کد خبر: ۲۷۲۸۲۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ ساعت: ۱۲:۲۹ ↗ لینک کوتاه

مسئول حراست بهزیستی استان قزوین خبرداد:

کلاهبرداری به اسم بهزیستی در تاکستان

مسول حراست بهزیستی استان قزوین گفت: عوامل جاعل عنوان سازمان بهزیستی که با کلاهبرداری اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی می‌کردند در تاکستان دستگیر شدند.

کلاهبرداری به اسم بهزیستی در تاکستان
امیر امین خواه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  از شناسایی و دستگیری عاملین یک موسسه خیریه در شهرستان تاکستان خبر داد و اظهار کرد: این افراد در این موسسه با صدور قبض و کارت شناسایی با عنوان سازمان بهزیستی، کمک‌های مردمی را جمع آوری می‌کردند.

مسئول حراست بهزیستی استان افزود: نامبردگان ضمن سوءاستفاده از عنوان سازمان بهزیستی در سطح معابر شهری با مراجعه به درب منازل و مغازه‌ها مبالغ نقدی شهروندان خیّر را به نفع خود جلب می‌کردند.

وی عنوان کرد: در این دستگیری تعدادی کارت شناسایی و قبوض رسید وجه ضبط و بهمراه نامبردگان جهت رسیدگی قانونی تحویل محاکم ذی صلاح شد.

امین خواه با اشاره به اینکه اخیراً شاهد تکرار سوءاستفاده از عنوان سازمان بهزیستی، توسط برخی اشخاص و تحت عنوان «مؤسسات خیریه » از شهرهای مجاور هستیم، ادامه داد: سازمان بهزیستی هیچگونه برنامه ای جهت دریافت کمک‌های نقدی در سطح معابر شهر ودرب منازل ندارد و دراین خصوص هیچ مجوزی صادر نشده است.

وی تاکید کرد: همشهریان عزیز در صورت مشاهده هرگونه اقدام مشابه، ضمن عدم مساعدت، سریعا مراتب را به نیروی انتظامی اطلاع دهند، عوامل جاعل عنوان سازمان بهزیستی که با کلاهبرداری اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی می‌کردند در تاکستان دستگیر شدند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان