۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تهدیدهای فضای مجازی با محتواسازی مناسب به فرصت تبدیل می‌شود
کد خبر: ۲۷۲۸۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ ساعت: ۹:۲۰ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

تهدیدهای فضای مجازی با محتواسازی مناسب به فرصت تبدیل می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه فرصت‌های فضای مجازی بیشتر از تهدیدهای آن است، گفت: تهدیدهای فضای مجازی با محتواسازی مناسب به فرصت تبدیل می‌شود.

 تهدیدهای فضای مجازی با محتواسازی مناسب به فرصت تبدیل می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در دیدار رسول شکری‌نیا مسئول رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی قرارگاه فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفین کشور که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: فرصت‌های فضای مجازی بیشتر از تهدیدهای آن است و تهیدهای این حوزه با محتواسازی مناسب به فرصت تبدیل می‌شود.

وی تصریح کرد: فضای مجازی فرصت‌های بسیار ارزشمندی برای نشر علوم دینی محسوب می‌شود و اگر می‌خواهیم علوم دینی را در تمام عالم نشر و ترویج دهیم، با این فضا امکان‌پذیر خواهد شد.

امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه محتواسازی در حوزه فضای مجازی با جدیت دنبال شود، تأکید کرد: متولیان حوزه فضای مجازی می‌باید تلاش کنند تا سهم خود را از فضای مجازی بگیرند چرا که اگر این هدف محقق نشود دیگران سهم شما را خواهند گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه خداوند وعده داده است که هیچگاه کافران نمی‌توانند بر مؤمنان مسلط شوند مگر آنکه از سوی بندگان کوتاهی صورت بگیرد، افزود: اگر آن‌ها در تکنولوژی فضای مجازی پیشی گرفته‌اند اما شما می‌توانید در تغذیه و ارائه محتوای مناسب پیشی گرفته و فضا را به نفع خودتان تغییر دهید.

وی یادآور شد: امام رضا (ع) فرمودند اگر علوم ما به مردم آموزش داده شود دنبال ما حرکت می‌کنند و این مهم درباره مؤمنان نیز صدق می‌کند و می‌باید از این فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان