۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین راه‌اندازی کارخانه آسفالت در الموت/ تولید اولین آسفالت گرم
کد خبر: ۲۷۲۷۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ ساعت: ۱۳:۴۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین خبرداد:

راه‌اندازی کارخانه آسفالت در الموت/ تولید اولین آسفالت گرم

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از نصب و راه اندازی کارخانه آسفالت ۱۲۰ تنی در الموت خبر داد.

راه‌اندازی کارخانه آسفالت در الموت/ تولید اولین آسفالت گرم
مسعود حق لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به راه اندازی کارخانه آسفالت ۱۲۰ تنی در الموت توسط شرکت کندوان پارس اظهار کرد: مجوز این کارخانه پس از پیگیری های صورت گرفته صادر شد و به یاری خدا با تولید آسفالت در این کارخانه شاهد تسریع بیشتری در اجرای پروژه های راهسازی و نگهداری راه در الموت خواهیم بود.

وی گفت: با سفارش اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای الموت امروز شاهد تولید اولین آسفالت گرم این کارخانه بودیم.

حق لطفی اضافه کرد: این شرکت، قراردادی را با این اداره کل برای مرمت، بهسازی و اجرای روکش آسفالت محورهای فرعی و روستایی مناطق الموت شرقی و غربی منعقد کرده است.

وی ادامه داد: پس از انعقاد قرارداد، این شرکت به منظور تولید آسفالت مورد نیاز خود اقدام به نصب و راه اندازی کارخانه آسفالت ۱۲۰ تنی در حاشیه محور روستایی کارندچال کرد و برای تولید، مترصد صدور مجوز و پروانه بهره برداری از صنعت و معدن استان بود.

حق لطفی افزود: منطقه الموت دارای محورهای بسیاری بوده و از مناطقی است که تقاضای سفر قابل توجهی نیز دارد و با توجه به کوهستانی بودن منطقه و دوری از مصالح راهسازی، پیمانکاران برای فعالیت در الموت با مشکلاتی مواجه بودند که امیدواریم با راه اندازی این کارخانه بخش قابل توجهی از این مسایل حل شود.

مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به اینکه یک کارخانه آسفالت دیگر نیز در رجایی دشت الموت مشغول فعالیت است، عنوان کرد: این کارخانه در اختیار بخش خصوصی قرار داشته و آسفالت مورد نیاز برای بخش‌های مختلف راهسازی را تولید می‌کند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان