۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین با رقاصی، ناکارآمدی مدیریت شهری فراموش نمی‌شود
کد خبر: ۲۷۲۷۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ ساعت: ۱۰:۲۱ ↗ لینک کوتاه

سروری:

با رقاصی، ناکارآمدی مدیریت شهری فراموش نمی‌شود

تیم جدید مدیریت شهری عملکرد قابل قبولی را در شهر نداشته است و به دنبال برگزاری چنین مراسم‌ ضد ارزشی است و با این اقدامات می‌خواهند به گونه‌ای عمل کنند که مردم متوجه ناکارآمدی آنها نشود اما قطعا با این اقدامات منفورتر می‌شوند.

با رقاصی، ناکارآمدی مدیریت شهری فراموش نمی‌شود
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، پرویز سروری با اشاره به همایش بانوان شاغل شهرداری تهران  که به مناسب ولادت حضرت زهرا که با حضور محمدعلی نجفی شهردار تهران و تعدادی از معاونان و مشاوران وی از جمله فاطمه راکعی مشاور شهردار در امور زنان برگزار شد و در بخشی از این همایش، چند دختر روی سن رفته و مقابل شهردار تهران شروع به رقصیدن می‌‌کنند، اظهار کرد: دوستان ما در شهرداری تهران به اصطلاح بیراه می‌روند و هنجارشکنی ارزش‌های انقلاب و نظام را در دستور کار خود قرار داده‌اند.با رقاصی، ناکارآمدی مدیریت شهری فراموش نمی‌شود

وی تصریح کرد: تیم جدید مدیریت شهری عملکرد قابل قبولی را در شهر نداشته است و به دنبال برگزاری چنین مراسم‌ ضد ارزشی است و با این اقدامات می‌خواهند به گونه‌ای عمل کنند که مردم متوجه ناکارآمدی آنها نشود اما قطعا با این اقدامات منفورتر می‌شوند.

سروری بیان کرد: اینگونه اقدامات مدیریت شهری برنامه ریزی شده است و هدف اصلی آنها این است که موتور متحرک اسلام که ارزش های انقلاب است را به زیر بکشند. سیاست جدید مدیریت شهری مقابل با ارزش‌های انقلاب و نظام است و این روند می‌تواند به جامعه آسیب برساند.

وی با بیان اینکه این صندلی های که اینک مسئولان بر روی آن نشستند حاصل خون شهدا و ایثارگری‌ها آنهاست و این در حالی است که شهرداری تهران امروزه به جای کار و تلاش به دنبال برگزاری برنامه‌های رقاصی است و جالب اینکه آقای نجفی خودشان هم می‌شنیدند.

سروری ادامه داد: قطعا مردم نسبت به اینگونه رفتارها واکنش نشان خواهند داد و مدیریت شهری بدانند این روند کار و تلاش نیست و باید رویه خود را تعییر دهد.



انتهای پیام/1404

منبع: جهان

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان