۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین نمایشگاه فروش بهاره در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۷۲۶۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ ساعت: ۱۵:۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان:

نمایشگاه فروش بهاره در قزوین برگزار می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از برگزاری نمایشگاه فروش بهاره در اسفند سال جاری خبر داد.

نمایشگاه فروش بهاره در قزوین برگزار می‌شود
علی پرزحمت در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: نمایشگاه فروش بهاره در تاریخ 18 لغایت 24 اسفند سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این نمایشگاه در دو سالن با بیش از 250 غرفه و مشارکت تولیدکنندگان، صنوف تولیدی و خدماتی، مایحتاج عمومی مردم را در ایام پایانی سال عرضه می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اذعان کرد: عمده محصولات عرضه شده در این نمایشگاه را مواد غذایی، انواع شوینده‌ها و مواد پروتئینی انواع پوشاک، آجیل و خشکبار، کیف و کفش تشکیل می‌دهند.

وی بیان کرد: انواع محصولات عرضه شده در این نمایشگاه با قیمت‌های مناسب و با تخفیف 10تا 15 درصد زیر قیمت بازار توزیع می‌شود.

این مسئول گفت: تیم نظارتی سازمان صنعت معدن و تجارت در اکیپ‌های دو نفره به صورت ثابت و سیار در این نمایشگاه مستقر هستند تا بازدیدکنندگان در صورت بروز هر گونه مشکلی در هنگام خرید اعم از گرانفروشی،کم فروشی، کیفیت اجناس عرضه شده و به آنها مراجعه کنند.

وی مبنای برگزاری این نمایشگاه را کیفیت مطلوب و قیمت مناسب اعلام کرد و افزود: کارشناسان سازمان صنعت،معدن و تجارت و اتاق اصناف بر نحوه فروش و عملکرد مشارکت کنندگان این نمایشگاه نظارت دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین عنوان کرد: نمایشگاه فروش بهاره از 18 لغایت 24 اسفند ماه سال جاری هر روز از ساعت 15 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان جهت بازدید عموم دایر است.

وی اعلام کرد: تنظیم و تثبیت قیمت کالاهای اساسی و پرمصرف در ایام پایانی سال، دسترسی آسان مردم به کالاهای مورد نیاز، جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، ایجاد فضای رقابتی مناسب بین تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان و تقویت جریان عرضه مستقیم کالا در روزهای پایانی سال از اهدف اصلی برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان