۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ۳۰۰ دستگاه اتوبوس آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی است/ افزایش قیمت بلیط نداریم
کد خبر: ۲۷۲۶۵۲ نویسنده: علی محمدحسینی تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ ساعت: ۹:۱۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان پایانه‌های قزوین:

۳۰۰ دستگاه اتوبوس آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی است/ افزایش قیمت بلیط نداریم

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قزوین گفت: با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۳۰۰ دستگاه اتوبوس که مورد بازرسی فنی قرار گرفته برای جابجایی مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

۳۰۰ دستگاه اتوبوس آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی است/  افزایش قیمت بلیط نداریم
علی محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای جابجایی مسافران در عید نوروز اظهار کرد: جلسات داخلی لازم برای برنامه‌ریزی به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی برگزار شده تا بتوانیم سرویس‌دهی به مسافران نوروزی را بدون مشکل انجام دهیم.

وی افزود: به منظور راهنمایی مسافرانی که با اتوبوس وارد شهر قزوین می‌شوند هماهنگی‌های لازم با اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری انجام شده تا یک راهنما در پایانه‌ مستقر شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قزوین اضافه کرد: با این اقدام مسافرانی که برای نخستین بار وارد استان می‌شوند از مکان‌های تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان آگاه می‌شوند.

محمدحسینی عنوان کرد: برای نوروز 97 فضاسازی لازم برای نشاط بخشی به مسافران نوروزی در داخل محوطه ترمینال آزادگان انجام شود.

به گفته وی برای نخستین بار در سال جاری در طول تعطیلات نوروز برنامه نوروزخوانی در محوطه ترمینال آزادگان اجرا می‌شود که این برنامه هم به سهم خود در نشاط‌بخشی به مسافران نوروزی اثرگذار است.

این مسئول با اشاره به جلسه توجیهی پلیس راهور برای رانندگان اتوبوس‌ها و کمک راننده‌ها تصریح کرد: به منظور توجیه رانندگان اتوبوس‌هایی که در طول تعطیلات نوروز در جابجایی مسافران همکاری می‌کنند، جلسه توجیهی با همکاری پلیس راهور برگزار شده تا هشدارهای لازم به این رانندگان داده شود.

اجرای برنامه نوروزخوانی در محوطه ترمینال
وی بیان کرد: همچنین تمام اتوبوس‌هایی که در این ایام فعالیت می‌کنند به لحاظ فنی مورد بررسی قرار گرفته تا در حین جابجایی مسافر در تعطیلات نوروز با مشکل روبرو نشویم زیرا کمترین مشکلی که نقص فنی اتوبوس‌ها می‌تواند ایجاد کند، تأخیر در جابجایی مسافران است.

محمدحسینی با اشاره به تعداد اتوبوس‌های آماده ارائه خدمات در نوروز 97 اظهار کرد: با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 300 دستگاه اتوبوس که مورد بازرسی فنی قرار گرفته برای جابجایی مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است که تعدادی از این اتوبوس‌ها وظیفه خدمات‌رسانی به مسافران راهیان نور را برعهده دارد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قزوین افزود: تقسیم‌بندی اتوبوس‌ها برای کاروان راهیان نور به گونه‌ای انجام می‌شود که خللی در جابجایی مسافران نوروزی به سایر مقصدها ایجاد نشود.

وی با اشاره به خرید اینترنتی بلیط اتوبوس برای ایام نوروز 97 گفت: مسافران نوروزی برای تهیه بلیط اتوبوس به سامانه اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان مراجعه کرده و با تعیین مقصد مورد نظر، بلیط هر یک از شرکت‌های تعاونی مسافربری را که تمایل داشتند؛ خریداری کنند.

این مسئول با بیان اینکه در سال جاری افزایش قیمت بلیط اتوبوس نداریم، عنوان کرد: سال‌های قبل در ایام تعطیلات نوروز به منظور جلوگیری از هرج و مرج، درصد مشخصی به قیمت بلیط‌ها افزوده می‌شد تا هیچ تعاونی نتواند به تشخیص حد افزایش قیمت بلیط داشته باشد؛ اما در سال جاری این افزایش قیمت را نداریم.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قزوین تصریح کرد: البته افزایش قیمت بلیط‌های اتوبوس در ایام نوروز مختص همان مقطع زمانی بوده و پس از تعطیلات قیمت‌ها به حالت عادی بازمی‌گشت تا زمانی که افزایش قیمت بلیط‌ها به صورت رسمی و سراسری اعلام شود.

محمدحسینی یادآور شد: امید است با تدابیر اندیشیده شده بتوانیم خدمات مطلوبی به شهروندان و مسافران نوروزی ارائه داده و رضایت خاطر آنان را جلب کنیم.
پایان پیام/4001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان