۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین ایجاد اشتغال ICT برای مدجویان کمیته امداد قزوین
کد خبر: ۲۷۲۵۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ ساعت: ۱۵:۰ ↗ لینک کوتاه

سال ۹۷ اجرایی می شود؛

ایجاد اشتغال ICT برای مدجویان کمیته امداد قزوین

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: سال ۹۷ ایجاد مشاغل پردرآمد، پایداری مشاغل و ایجاد اشتغال ICT و فنآوری اطلاعات برای مدجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) از اولویت های کار این نهاد است.

ایجاد اشتغال ICT برای مدجویان کمیته امداد قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حجت الله عبدالملکی معاون اقتصادی کمیته امداد کشور در حاشیه سفر به قزوین در نشست با مدیرکل، قائم مقام و معاونان اداره کل استان بیان کرد: موضوع اشتغال از اساسی ترین محورهای است که در این نهاد پیگیری می‌شود؛ البته پایداری این مشاغل از دغدغه‌های اصلی مسئولان کمیته امداد است.

وی با اشاره به اینکه در برنامه ششم توسعه کشور، کمیته امداد باید 700هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد کند، ادامه داد: برای سال جاری ایجاد 160 هزار شغل را برای مددجویان پیش بینی کرده ایم که برای سال 97 برنامه ریزی اشتغال 170 هزار نفر را تدارک دیده ایم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد افزود: در واقع استارت آپ‌ها که مجموعه کارهای نوپا گفته می‌شود نیز به مجموعه اشتغال زایی این نهاد برای مددجویان افزوده می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در برنامه جدید اشتغال، تمرکز بیشتر بر مشاغل دانش‌بنیان و استارت ‌آپ‌ها داریم، گفت: توسعه این‌ گونه مشاغل علاوه بر تحقق اقتصاد مقاومتی و تقویت اقتصاد کشور، موجب ایجاد اشتغال برای هزاران نفر می‌شود.

عبدالملکی اعلام کرد: به سمت ایجاد فرصت‌های شغلی دانش بنیان در کشور هستیم تا به جز درآمدزایی به اقتصاد مقاومتی نیز کمک کنیم.

وی پایدار بودن و درآمدزایی را از مزیت‌های مشاغل دانش بنیان دانست و یادآورشد: هیئت‌های اندیشه ‌ورز در استان‌هایی که برنامه جدید اشتغال به‌طور آزمایشی در آنها اجرا می‌شود، در حال ساماندهی هستند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان