۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین نجات مرد جوان از عمق چاه+تصاویر
کد خبر: ۲۷۲۴۷۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ ساعت: ۱۳:۴۶ ↗ لینک کوتاه

در قزوین رخ داد؛

نجات مرد جوان از عمق چاه+تصاویر

فرمانده شيفت ايستگاه شماره پنج سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: آتش نشانان با تلاش بي وقفه خود مرد ۲۷ ساله اي را که به عمق ۱۲ متری چاهي در محدوده روستای حمیدآباد قزوین سقوط کرده بود نجات دادند.

نجات مرد جوان از عمق چاه+تصاویر
مصطفی ثقفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ اظهار کرد: در تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 20 و 44 دقيقه روز جمعه 11 اسفند ماه سال 1396 از سقوط فردي در يک حلقه چاه قنات در محدوده روستای حمیدآباد قزوین خبر داده شد.

وی افزود: ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين بلافاصله نيروهاي ويژه امداد و نجات از ايستگاه‌هاي شماره پنج پونک و 2 شهید بابایی را به محل حادثه اعزام کرد.

فرمانده شيفت ايستگاه شماره پنج سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين ابراز کرد: در این حادثه نگهبان 27 ساله باغ به دلایل نامشخصی در عمق 12 متری یک حلقه چاه قنات سقوط می‌کند و نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی قزوین بلافاصله پس از رسیدن به محل و ايمن سازي صحنه حادثه با برقراري کارگاه مخصوص، عمليات نجات را آغاز و با ورود يکي از آتش نشانان به داخل چاه با رعايت اصول ايمني و استفاده از تجهيزات و لوازم تخصصي امداد و نجات شخص مصدوم را که دچار آسيب ديدگي جزیی شده بود به سطح زمين منتقل و تحويل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند.

وي در پايان اذعان کرد: آتش‌نشانان با مسدود کردن دهانه چاه محل حادثه را ايمن سازي کرده و در ادامه با تحویل صحنه حادثه به عوامل انتظامی حاضر در محل به ماموریت خود خاتمه دادند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان