۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین اولین جشنواره و نمایشگاه گردشگری غذایی برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۷۲۴۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ ساعت: ۱۲:۵۵ ↗ لینک کوتاه

معاون استاندار قزوین:

اولین جشنواره و نمایشگاه گردشگری غذایی برگزار می‌شود

معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: اولین جشنواره و نمایشگاه گردشگری غذایی قزوین نوروز ۹۷ برگزار خواهد شد.

اولین جشنواره و نمایشگاه گردشگری غذایی برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ علی فرخزاد، معاون امور عمرانی استاندار قزوین ظهر امروز(یکشنبه) در جلسه هماهنگی نمایشگاه و جشنواره گردشگری غذایی قزوین در استانداری اظهار کرد: این نمایشگاه و جشنواره فرصت بسیار خوبی خواهد بود تا تمام ظرفیت‌های گردشگری استان را از زاویه ای دیگر به هموطنان بشناسانیم.

وی افزود: اکنون در دوره ای هستیم که مردم در سفرهای نوروزی تنها به نقاط خاص و دیده شده توجه ندارند بلکه عموم جامعه در پی شناخت مناطق کمتر دیده شده هستند و این نمایشگاه یک فرصت عالی برای جذب گردشگر در استان است.

فرخزاد با اشاره به نیاز مردم به اجرای برنامه‌های شاد و متنوع در نوروز، اذعان کرد: در بخش جشنواره ای این رخداد نیز باید از ظرفیت اقوام مختلف قزوین بهره گیری شود.

معاون عمرانی استانداری خواستار همکاری دستگاه‌ها و نهادها از جمله میراث فرهنگی و شهرداری و دفتر امور روستایی استانداری با دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه شد و گفت: برگزاری مطلوب این جشنواره و نمایشگاه همت عالی تمامی مسئولین و دستگاه‌های مرتبط را می‌طلبد.

فرخزاد، تقویت گردشگری را از نیازهای اساسی استان قزوین یاد کرد و گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌ها و جشنواره‌هایی بدون شک به رونق صنعت گردشگری استان کمک می‌کند.

این نمایشگاه و جشنواره قرار است 4 تا 7 فروردین ماه 97 برای نخستین بار در محل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان