۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۶۰۰هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد/ آغاز طرح خدمات سفرهای نوروزی
کد خبر: ۲۷۲۴۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ ساعت: ۱۰:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین:

۶۰۰هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد/ آغاز طرح خدمات سفرهای نوروزی

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: طی ۱۱ ماه سال جاری ۱۲ مرحله طرح مبارزه با قاچاق و مواد سوختی اجرا شد و ۶۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

۶۰۰هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد/ آغاز طرح خدمات سفرهای نوروزی
سردار مهدی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین از کاهش 8 درصدی سرقت‌ها در 11 ماهه اخیر خبر داد و اظهار کرد: کاهش حوزه سرقت از 28 درصد شروع شد و به 8 درصد رسیده که کنترل این آمار و کاهش سرقت‌ها به واسطه برنامه‌های مدون نیروی انتظامی استان بوده است.

وی عنوان کرد: در مجموعه کاهش چشمگیری در حوزه سرقت مسلحانه و سرقت به عنف و جرایم خشن داشتیم و در مجموع تصادفات در جایگاه 32 کشور هستیم.

فرمانده انتظامی استان قزوین اعلام کرد: طی 11 ماه سال جاری کاهش 17 درصدی فوتی و 13 درصدی جرحی در حوزه تصادفات را شاهد بودیم و 32 مورد طرح در حوزه طرد اتباع بیگانه صورت گرفت و بیش از 4هزار نفر دستگیر شدند.

وی یادآور شد: طی 11 ماه سال جاری 12 مرحله طرح مبارزه با قاچاق و مواد سوختی اجرا شد و 600 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد؛ همچنین طرح مبارزه با قاچاق کالا در 13 مرحله صورت گرفت که افزایش کشف کالای قاچاق را شاهد بودیم.

افزایش 13 درصدی تردد خودروهای در محورهای مواصلاتی استان
این مسئول انتظامی اذعان کرد: همچنین طی سال جاری 78 درصد پرونده‌های اجرایی منجر به صلح و سازش شد و از ارسال به مقام قضایی ممانعت صورت گرفت؛ همچنین 97 مرحله طرح پاکسازی و ارتقای امنیت انجام شده است.

محمودی تصریح کرد: جزو استان‌هایی هستیم که حجم بالای ترافیکی را داریم، طی 11 ماهه سال جاری 232 میلیون و 866 هزار تردد خودرویی را در محورهای مواصلاتی استان شاهد بودیم که 13 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی در پایان از آغاز طرح خدمات سفرهای نوروزی از 23 اسفندماه خبرداد و گفت: در هر موضوع اجتماعی و بحران که رخ می‌دهد، نیروی انتظامی حضور فعالی دارد و این موضوع ضرورت حمایت دستگاه های دیگر را از نیروهای انتظامی نشان می‌دهد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان