۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ایجاد ۱۵۰ هزار فرصت شغلی در سطح کشور
کد خبر: ۲۷۲۳۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ ساعت: ۱۴:۶ ↗ لینک کوتاه

معاون اشتغال کمیته امداد خبر داد:

ایجاد ۱۵۰ هزار فرصت شغلی در سطح کشور

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در سال جاری که مقام معظم رهبری به امر اشتغال تاکید داشتند، کمیته امداد توانسته است۱۵۰ هزار فرصت شغلی در سطح کشور ایجاد کند.

ایجاد ۱۵۰ هزار فرصت شغلی در سطح کشور
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ جشن توانمندی 1800 خانواده تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین پیش از ظهر امروز(شنبه) با حضور معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره)، استاندار قزوین، نماینده قزوین در مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه موقت قزوین، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان استانی در سال آمفی تئاتر شهید رجایی قزوین برگزار شد.

حجت الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) در این مراسم اظهار کرد: خدارا شکر می‌کنیم که تلاش همکاران در استان قزوین ثمر داده و هزاران نفر از خانواده امداد مستغنی شده و به خودکفایی رسیدند و اکنون حامی دیگر ایتام و نیازمندان هستند.

توانمندسازی مهم‌ترین خدمت کمیته امداد است
وی افزود: در سال جاری که مقام معظم رهبری به امر اشتغال تاکید داشتند، کمیته امداد توانسته است۱۵۰ هزار فرصت شغلی در سطح کشور ایجاد کند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) با تشکر از تلاش مسئولان استان تصریح کرد: برای توسعه اشتغال، مردم باید پای کار باشند که این امر مستلزم زمینه سازی و هدایت از سوی حاکمیت، دولت، قوه مقننه و نهادها است.

وی ادامه داد: هرچند در داخل کشور با مدل‌های اشتغال ایده‌آل جهانی فاصله زیادی داریم اما کمیته امداد امام خمینی(ره) یکی از بهترین مدل‌های اشتغال زایی را در کشور ارایه می‌کند.

عبدالملکی بیان کرد: کمیته امداد در بین دستگاه‌ها توانسته مدل سازی خوبی انجام دهد به طوریکه قبل از اعطای تسهیلات به مددجویان راهنمایی کرده و مشاوره می‌دهد و هم اینکه پس از پرداختن وام نسبت به آن نظارت دارد ضمن اینکه از افرادیکه وارد حوزه کسب و کار می‌شوند؛ پشتیبانی و حمایت می‌کند.

در ادامه عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در این همایش اظهار کرد: مدیرکل کمیته امداد استان از مدیران باتجربه‌ای هستند که در مدت فعالیت خود منشا خدمات مطلوبی بودند.

وی افزود: کمیته امداد فعالیت‌ها و خدمات متنوی به مددجویان ارایه می‌کند که خودکفایی و توانمندسازی مددجویان تحت پوشش، مهم‌ترین خدمت این نهاد است.

استاندار قزوین تصریح کرد: سیاست کمیته امداد کمیته امداد کاهش آمار افراد تحت پوشش این نهاد و توانمندسازی و استقلال معیشتی نیازمندان است که این امر با کمک و همت مسئولان ذیربط، خیرین و همچنین مددجویان محقق می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد: خداوند به همه انسان‌ها توانی خاص داده و هیچ انسان فاقد توانایی در دنیا وجود ندارد و کار کمیته امداد در واقع کشف این توانایی‌ها، توانمندسازی و در نهایت خودکفایی مددجویان تحت پوشش است.

زاهدی در پایان بیان کرد: هر هفته گزارشی در مورد خدمات انجام شده در این راستا به من ارائه می‌شود و قطعا تلاش خواهیم کرد که تسهیلات بانکی در سال آتی افزایش یابد و بیشتر در این زمینه کمک کنیم.

انتهای پیام/۷۰۰۳


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان