۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین ولایتی;‌ خبر استعفای رهبر فضاسازی و القای شبهه است
کد خبر: ۲۷۲۲۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ ساعت: ۱۱:۵۲ ↗ لینک کوتاه

در حاشیه چهارمین همایش مرجعیت علمی؛

ولایتی;‌ خبر استعفای رهبر فضاسازی و القای شبهه است

رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد با اشاره به فضاسازی‌ها و شایعات موجود پیرامون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این فضاسازی‌ها، القای شبهه از سوی کسانی است که منافع آنان در دانشگاه آزاد اسلامی به خطر افتاده است.

ولایتی;‌ خبر استعفای رهبر فضاسازی و القای شبهه است
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،‌ صبح امروز در حاشیه چهارمین همایش مرجعیت علمی علی‌اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درخصوص شایعه استعفای دکتر فرهاد رهبر از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این حرف کاملاً نادرست است، ما از وجود دکتر فرهاد رهبر به عنوان یک فرد باتجربه و عالم که سابقه بسیار ارزشمندی در مدیریت دانشگاه دارد، استفاده می‌کنیم.


وی افزود: یکی از موفق‌ترین دوره‌های ریاست دانشگاه تهران زمانی بود که دکتر فرهاد رهبر رئیس این دانشگاه بود. ایشان سابقه معاونت رئیس‌جمهور در سازمان برنامه و بودجه را دارد و استاد تمام دانشگاه است.
رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: ما از اینکه دکتر فرهاد رهبر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی را برعهده دارند، خوشحالیم و همکاری تنگاتنگی بین بنده، دکتر رهبر، معاونان ایشان و مدیریت اجرایی و علمی دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد و چنین موضوعی به هیچ وجه صحت ندارد.


ولایتی با اشاره به فضاسازی‌ها و شایعات موجود پیرامون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این فضاسازی‌ها، القای شبهه از سوی کسانی است که منافع آنان در دانشگاه آزاد اسلامی به خطر افتاده است.




انتهای پیام/1404
منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان