۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین توزیع میوه شب عید از ۲۶ اسفند در استان قزوین
کد خبر: ۲۷۲۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوين خبر داد:

توزیع میوه شب عید از ۲۶ اسفند در استان قزوین

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوين از برنامه ریزی این سازمان برای تامین میوه شب عید مورد نیاز مردم با ۲۰ درصد قیمت زیر بازار خبر داد.

توزیع میوه شب عید از ۲۶ اسفند در استان قزوین
به گزارش صبح قزوین، حسن جمشيدي ها در گفتگوی با خبرنگار ما، از آغاز توزیع میوه شب عید شامل سیب و پرتقال از 26 اسفندماه جاری خبر داد و گفت: قیمت این میوه ها 20 درصد زیر قیمت بازار است.
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوين گفت: ذخیره سازی سیب و پرتقال شب عید پایان یافت و توزيع آن از 26 اسفند آغاز مي شود.
وی ادامه داد: توزیع این میزان ذخیره سازی از ایام پایانی سال جاری و 26 اسفند ماه آغاز می‌شود.
جمشيدي ها با بیان این‌که بسته بندی میوه‌های سال جاری به شکلی است که تمام اقشار مردم بتوانند از آن استفاده کنند تصریح کرد: سبدهای شامل سیب و پرتقال شب عید شامل یک، دو و سه ردیف است و هر خانواده می‌تواند بسته به نیاز خود یک نوع از این سبدها را خریداری کند.
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوين، درباره بسته بندی میوه‌های شب عید ادامه داد: بسته بندی ها به صورت جعبه‌های پلاستیکی است که در آن سیب و پرتقال قرار دارد.
وی ادامه داد: این جعبه‌های پلاستیکی از نظر وزنی این امکان را برای متقاضیان فراهم می کند تا براساس نیاز خود خریداری کنند.
جمشيدي ها با تاکید بر این‌که امسال از توزیع میوه‌های شب عید در قالب بسته‌بندی‌های پر هزینه مثل بسته بندی‌های کارتنی و مقوایی جلوگیری می‌شود بیان کرد: در راستای کاهش قیمت تمام شده میوه‌های شب عید امسال میوه‌ها فقط در بسته‌بندی‌های پلاستیکی توزیع می‌شود.
وی از تمهیدات سازمان صنعت، معدن و تجارت برای توزیع میوه شب عید هم استانی ها خبر داد و اظهارداشت: بر این اساس 120 مکان جهت توزیع میوه شب عید در سطح استان برنامه ریزی شده که از این میان 50 مکان بصورت چادر و 70 مکان دیگر توزیع در واحدهای صنفی و میادین میوه و تره بار در نظر گرفته شده است.
جمشیدی ها درباره قیمت میوه‌های شب عید ادامه داد: قیمت هر کیلو  سیب قرمز و هر کیلو پرتغال 1500 تومان و قیمت هر کیلو سیب زرد 1400 تومان می باشد و این نرخ قیمت در سطح استان یکسان بوده و چنانچه بالاتر از این قمیت فروخته می شود گرانفروشی است.
وی همچنین از حضور بازرسان در سطح بازار و میادین میوه و تره بار خبر داد و گفت: این بازرسی ها در روزهای گذشته تشدید شده و ادامه دارد.
انتهای پیام/1001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان