۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین میزان عمر ناوگان هوایی کشور با معیارهای جهانی مطابقت ندارد
کد خبر: ۲۷۲۱۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۹ ساعت: ۹:۳۸ ↗ لینک کوتاه

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس:

میزان عمر ناوگان هوایی کشور با معیارهای جهانی مطابقت ندارد

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: سانحه سقوط هواپیمای تهران- یاسوج به طور جدی در کمیسیون عمران در حال پیگیری است و نتایج آن به مردم اعلام می‌شود.

میزان عمر ناوگان هوایی کشور با معیارهای جهانی مطابقت ندارد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ سیدهادی بهادری نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به حادثه تلخ سقوط هواپیمای ای‌.تی‌.آر تهران- یاسوج اظهار کرد: زوایای مختلف این حادثه باید به طور جدی مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: باید بررسی شود که آیا نقص فنی دلیل بروز این سانحه بوده و یا خطای مدیریتی در آن نقش داشته است.

با قصور مدیریتی برخورد جدی می‌شود
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلفات جاده‌ای گفت: باید با نگاه آماری، حوزه راه و شهرسازی و اقدامات آن در سال‌های اخیر مورد ارزیابی و تحلیل قرار گیرد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه نباید نگاه‌ جناحی به این اتفاقات داشت تصریح کرد: اگر قصور و مشکلات مدیریتی در وقوع این حادثه دخیل باشد حتما باید اقدامات و برخورد جدی انجام شود.

عمر ناوگان هوایی کشور ۲۴ سال است

بهادری خاطرنشان کرد: سانحه سقوط هواپیمای تهران- یاسوج به طور جدی در کمیسیون عمران در حال پیگیری است و نتایج آن به مردم اعلام می‌شود.

وی با اشاره به لزوم نوسازی ناوگان هوایی تصریح کرد: متاسفانه عمر ناوگان هواپیمایی کشور ۲۴ سال می‌باشد در حالی که در دنیا ۱۰ سال است.

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر راه تا کنون دو بار استیضاح شده است گفت: مجلس به دنبال حقیقت است و در صورت اثبات قصور مدیریتی، بدون شک متناسب با آن برخورد می‌کنیم.
انتهای پیام/2002

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان