۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین کمک به متکدیان خیابانی یکی از علل شیوع تکدی‌گری است
کد خبر: ۲۷۲۱۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۹ ساعت: ۷:۱ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قزوین:

کمک به متکدیان خیابانی یکی از علل شیوع تکدی‌گری است

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قزوین گفت: مردم برای کمک به نیازمندان واقعی، می‌توانند از طریق موسسات خیریه و کمیته امداد امام خمینی(ره) اقدام کنند.

کمک به متکدیان خیابانی یکی از علل شیوع تکدی‌گری است
کیومرث ایمن در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: متکدیان حرفه‌ای با سوء‌استفاده از احساسات مردم و برانگیختن حس انسان‌دوستانه آن‌ها سعی می‌کنند کمک‌های مردمی را دریافت کنند، در حالی که نیازمند واقعی نیستند.

وی افزود: نیازمندان واقعی از بیم آبروی خود هرگز دست نیاز به سوی کسی دراز نمی‌کنند در حالی که واقعا به کمک‌های سازمانی و مردمی احتیاج دارند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قزوین اذعان کرد: مردم برای کمک به نیازمندان واقعی چنانچه در اقوام و همسایگان خود فرد نیازمندی را شناسایی نکردند، می‌توانند از طریق موسسات خیریه و کمیته امداد امام خمینی(ره) اقدام کنند.

وی با بیان اینکه کمک به متکدیان خیابانی یکی از علل شیوع تکدی‌گری است، اذعان کرد: اگر برخی از شهرهای کشور به عنوان شهر بدون گدا معرفی شده‌اند به این دلیل است که مردم در آن شهرها به جای کمک به متکدیان خیابانی، کمک‌های خود را از طریق موسسات خیریه و طی فرآیند مشخص به نیازمندان واقعی می‌رسانند.

این مسئول در پایان تصریح کرد: علاوه بر کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی، انجمن‌های خیریه دارای مجوز از استانداری آمادگی دریافت کمک‌های مردمی و انتقال آن به نیازمندان را دارند که مردم می‌توانند از این طریق کمک‌های خود را به دست نیازمندان واقعی برسانند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان