۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین اصحاب رسانه از مسئولان مطالبه‌گری کنند/ رسانه‌ها در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی
کد خبر: ۲۷۲۱۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۸ ساعت: ۱۴:۹ ↗ لینک کوتاه

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه قزوین:

اصحاب رسانه از مسئولان مطالبه‌گری کنند/ رسانه‌ها در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان با تاکید بر لزوم مطالبه‌گری اصحاب رسانه از مسئولان گفت: رسانه‌ها باید در مباحث معیشتی و دغدغه‌های موجود در جامعه، با تواضع و خیرخواهی و بدون هیچگونه ترس و واهمه‌ از مسئولان مطالبه‌گری داشته باشند.

اصحاب رسانه از مسئولان مطالبه‌گری کنند/ رسانه‌ها در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ حجت الاسلام روح الله فاطمی‌نسب مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین ظهر امروز(سه‌شنبه) با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین از تلاش این مجموعه در انعکاس صحیح اخبار تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام فاطمی نسب در این دیدار اظهار کرد: بازدید از رسانه‌های فعال استان، در راستای شناسایی رسانه‌های برخط انقلاب اسلامی، تعامل و هم افزایی و جبهه‌سازی نیروهای انقلابی انجام می‌شود.
وی افزود: پایگاه خبری صبح قزوین از پایگاه‌های خبری خوبی است که در این راستا فعالیت می‌کند و این دیدار به منظور تشکر و قدردانی از این مجموعه صورت گرفت.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به اهمیت برقراری عدالت رسانه‌ای بیان کرد: در جهت برقراری عدالت رسانه‌ای در پوشش خبری ائمه جمعه استان، مجریان امر یعنی خبرگزاری ‌ها و پایگاه‌های خبری و مطبوعات نقش‌آفرین هستند.

وی ادامه داد: یکی از مولفه‌های اصلی برقراری عدالت رسانه‌ای انعکاس صحیح اخبار براساس واقعیات و بیان دقیق سخنان به لحاظ کمی و کیفی است که در این زمینه مجریان عدالت رسانه‌ای و خبرنگاران باید به این نکات توجه داشته باشند.

فاطمی نسب با بیان اینکه امروزه خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی، رسانه‌ها هستند؛ ابراز کرد: در دوره کنونی همه دشمنی‌ها، شبهه افکنی‌ها و شایعه پراکنی‌ها در قالب رسانه و در فضای مجازی که متاسفانه تبدیل به قتلگاه جوانان و نوجوانان شده ارائه می‌شود و با شایعه پراکنی زمینه متزلزل شدن روحیه مردم را فراهم می‌کند.
وی تصریح کرد: اصحاب رسانه اگر به شیوه صحیح، همچون شهدا که در دفاع مقدس در مواقعی آتش به اختیار عمل می‌کردند، باید در خط مقدم رسانه انقلابی اقدام کنند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد: رسانه‌ها باید در مباحث معیشتی و دغدغه‌های موجود در جامعه، با احترام و تواضع و خیرخواهی و بدون هیچگونه ترس و واهمه‌ از مسئولان مطالبه‌گری داشته باشند.

وی در ادامه بیان کرد: خوشبختانه عدالت رسانه‌ای به معنای واقعی در حال تحقق است و به زودی هم نشریه‌ای در راستای سیاستگذاری ائمه جمعه در سطح استان منتشر خواهد شد.

فاطمی نسب در پایان عنوان کرد: رویکرد دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بهره‌مندی از ظرفیت همه جریان‌های فکری و سیاسی در راستای تحقق اهداف است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان