۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین ۳ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین قلع و قمع شد
کد خبر: ۲۷۲۱۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۷ ساعت: ۱۱:۳۶ ↗ لینک کوتاه

سرپرست مدیریت امور اراضی استان:

۳ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین قلع و قمع شد

سرپرست مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: سه بنای غیر مجاز در اراضی کشاورزی و باغی شهرستان قزوین قلع و قمع و تخریب شد.

۳ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین قلع و قمع شد
پرویز عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  اظهار کرد: در راستای انجام وظایف قانونی و حفظ و حراست از اراضی کشاورزی، زارعی و باغی به عنوان منابع ملی و حیاتی در تامین امنیت غذایی و همچنین اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها سه مورد بنای غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان قزوین با رای قطعی مراجع قضایی؛ قلع و قمع و تخریب شد.

وی افزود: این بناها شامل دیوار کشی و ساخت و ساز غیرمجاز بود که باحضور نماینده دادستان و همکاری و تعامل نیروی انتظامی و کارشناسان اداره اموراراضی شهرستان قزوین اجرا شد.

سرپرست مدیریت امور اراضی استان بیان کرد: این تغییر کاربری غیر مجاز در روستاهای آشنستان و حمید آباد از توابع شهرستان قزوین بود که تخریب شد و بیش از ۵۰۰۰ مترمربع از اراضی کشاورزی اعاده به وضع سابق برگردانده شد.

وی با اشاره به فعالیت سود جویان در عرصه سخت و ساز غیر مجاز و همچنین خرید و فروش اراضی کشاورزی هشدار داد: متقاضیان و خریداران زمین کشاورزی آگاه باشند قبل از انجام هرگونه معامله نسبت به داشتن مجوز تغییر کاربری از کمیسیون تبصره یک ماده یک مدیریت امور اراضی استان یقین حاصل کنند تا به مشکل قانونی برخورد نکنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان