۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین مجوز تغییرکاربری بخشی از باغات سنتی سال۹۱ صادر شده بود/ باغات تبدیل به پارک محلی می‌شود
کد خبر: ۲۷۲۱۲۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۷ ساعت: ۸:۳۷ ↗ لینک کوتاه

عضو شورای شهر قزوین:

مجوز تغییرکاربری بخشی از باغات سنتی سال۹۱ صادر شده بود/ باغات تبدیل به پارک محلی می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مجوز تغییر کاربری بخشی از باغات سنتی واقع شده در پشت دادسرای قزوین برای احداث پارک محلی در سال ۹۱ صادر شده است.

مجوز تغییرکاربری بخشی از باغات سنتی سال۹۱ صادر شده بود/ باغات تبدیل به پارک محلی می‌شود
فرج الله فصیحی رامندی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به تغییر کاربری باغات سنتی پشت دادسرای قزوین اظهار کرد: ۴ سال قبل شهرداری قزوین با تعدادی از مالکان باغات سنتی پشت دادسرای قزوین که در مسیر واحدهای مسکونی قرار گرفته است تفاهم کرد که این اراضی را تغییر کاربری دهد.

وی افزود: آقای عظیم زاده به عنوان نماینده مالکان این باغات سنتی در جلسات حضور داشت و توافقات لازم برای تغییر کاربری باغات مذکور انجام شد.

عضو شورای شهر قزوین عنوان کرد: بر اساس این توافق مقرر شد با تغییر کاربری باغات مذکور یک پارک محلی مانند پارک ملاخلیلا و همچنین چند واحد مسکونی برای مالکان این باغات احداث شود.

فصیحی رامندی تصریح کرد: این توافق در سال ۹۱ که دوره سوم مجلس بود برای زمینی به مساحت حدود ۱۶ هکتار انجام شد.

وی گفت: اواخر سال ۹۴ مالکان این باغات سنتی تعدادی از درختان باغ را قطع کردند که منجر به جنجال شد و به دنبال این اعتراضات، آقای همتی، استاندار وقت اجازه انجام هیچ اقدامی را در این باغات سنتی نداد.

این عضو شورا ادامه داد: مجوز کمیسیون ماده۵ شورا برای این باغات سنتی و همچنین تأییدیه طرح تفکیک آن هم در سال ۹۱ اخذ شده است.

فصیحی رامندی یادآور شد: با توجه به توافقی که شهرداری با مالکان باغات مذکور انجام داده است، یک پارک محلی مانند پارک ملاخلیلا در محدوده مذکر احداث می‌شود.

انتهای پیام/۴۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان