۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دراویش یا داعش؟
کد خبر: ۲۷۲۰۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۳ ساعت: ۱۵:۵۰ ↗ لینک کوتاه

گزارش؛

دراویش یا داعش؟

آنچه امروز به عنوان یک مطالبه حداکثری مطرح می شود آن است که که نیروهای نظامی و امنیتی مهر و عطوفت خود را کنار گذاشته و با چنین اخلالگران امنیتی با شدت برخورد نمایند . نباید اجازه داد که گروهی به اسم آزادی بیان این چنین جامعه را به اغتشاش بکشاند و حافظان امنیت را از دم تیغ خود بگذراند.

دراویش یا داعش؟
به گزارش سرویس سیاسی   صبح قزوین ،تصویری که ما همیشه از دراویش داشتیم، انسان هایی آرام و اخلاقی بود. اما شاید آن ها آب ندیده بودند تا شناگری خودشان را به رخ همه قداره کش ها بکشانند.

این روز ها گلستان هفتم در خیابان پاسداران، معرکه جنگی داخلی شده که قربانی های آن، فداکاران همیشه در صحنه، جوان های بی ادعای بسیج و نیروی نتظامی بوده است.
اما براستی دراویش پیرو علی علیه السلام هستند و یا در عمل به داعش می مانند؟

روایت یک داستان تلخ
تقریبا دو هفته پیش بود که سه تن از معلمان دبیرستان نیکان تهران که گذرشان به نزدیک منزل نورعلی تابنده افتاده بود و غافل از آشوب دراویش، نا خودآگاه وارد قلمرو آنان شده بودند. دراویش خشمگین به گمان اینکه اینان نیرو های امنیتی هستند، با سلاح سرد، هر سه را مورد ضرب و شتم قرار دادند و هر سه به بیمارستان منتقل شدند و حال یکی از آن ها تا مدتی وخیم بود.
من با واسطه به آنان گفتم از این جماعت مخصوصا از رییس آنهاشکایت کنید، اما آنان حاضر به طرح شکایت نشدند؛ گفتم چرا؟ گفتند نمی دانی اینها چه وحشی هایی هستند، اگر شکایت کنیم خطر مرگ برایمان دارد. به آن ها گفتم بابا مملکت قانون دارد، نگران نباشید.
الحمد لله آن ها به حرف من گوش نکرده و شکایت را طرح نکردند. ظاهرا خیلی هم بی ربط نمی گفتند، چراکه دوهفته بعد دیدیم بدون هیچ ابائی مردم را می کشند، توهین می کنند، قوانین کشور را نادیده می گیرند، آشوب می کنند و در قبال تمام این ضرب و شتم ها، کشتار ها و آشوب ها باز با آنان مماشات می شود.
این برای همه سوال است، مگر اینها پشتشان به چه کسی گرم است که هرچه جنایت می کنند آزادند؟!

همین مسئله بهانه ای شد تا نگاهی گذرا بیندازیم بر سوابق و برخی رفتارهای عجیب این فرقه؛

عطوفت کافیست
آنگونه که گفته‌اند "شروع ماجرای امشب با دستگیری یک درویش بنام رستمعلی به اتهام سرقت و با شکایت شاکی خصوصی بوده است.پس از آن جمعی از اراذل و اوباش ِ درویش مسلک درمقابل کلانتری تجمع کرده و نیم ساعت فرصت می دهند تا سارق آزاد شود . بعد از این فرصت، وحشی گری ، آسیب به اموال عمومی ، تعرض به مردم و... آغاز شده و سرانجام به شهادت یک سرباز وظیفه و دو نیروی رسمی منجر می شود."

چنین یاغی گری هایی از این گروه در در موارد دیگر مانند شهرهای قم ، کرج و مشهد، در دهه ۸۰ مشاهده شده است . اینکه گروهی با پروپاگاندای رسانه‌های غربی به حاشیه امن رفته و سعی کند جامعه را به آشوب بکشاند و پس از برخورد با آنان ، نظام متهم به نقض حقوق بشر شود ؛ امریست که مورد قبول هیچکدام از شهروندان نیست.

آنچه امروز به عنوان یک مطالبه حداکثری مطرح می شود آن است که که نیروهای نظامی و امنیتی مهر و عطوفت خود را کنار گذاشته و با چنین اخلالگران امنیتی با شدت برخورد نمایند . نباید اجازه داد که گروهی به اسم آزادی بیان این چنین جامعه را به اغتشاش بکشاند و حافظان امنیت را از دم تیغ خود بگذراند.

توهین نورعلی تابنده به حضرت زهرا (س)
نورعلی تابنده قطب فعلی فرقه صوفیه چند سال قبل سخنان سخیفی از خود راند که موجب واکنش های مردم در آن سال شد.
نورعلی تابنده: «متاسفانه کسانی که باید خودشان حیثیت و اهمیت مصداق واژه شهید را حفظ کنند، این کار را نمی کنند و به هر نفری که به هر نحوی کشته می شود شهید می گویند و لغت شهید را کم ارزش می کنند.»

وی در ادامه سخنان موهنش درباره ساحت حضرت زهرا (س) عنوان داشت: «یکی از دوستان سابق من که مرد مسلمان و خیلی معتقدی است به من تلفن زد و از من پرسید تقویم امسال را دیدی؟ گفتم بله گفت دیدی نوشته شهادت حضرت زهرا، خب با این حرف اجر شهید کم می شود.»
چنین یاغی گری هایی از این گروه در در موارد دیگر مانند شهرهای قم ، کرج و مشهد، در دهه ۸۰ مشاهده شده است . اینکه گروهی با پروپاگاندای رسانه‌های غربی به حاشیه امن رفته و سعی کند جامعه را به آشوب بکشاند و پس از برخورد با آنان ، نظام متهم به نقض حقوق بشر شود ؛ امریست که مورد قبول هیچکدام از شهروندان نیست.

نورعلی تابنده بعد از آنکه به مقام حضرت زهرا(س) توهین کرد بیان کرد: شهادت مقام بالایی است و شامل حضرت زهرا نمی شود و با گفتن شهادت حضرت زهرا مقام شهید را بی ارزش می کنید حضرت زهرا(س) رحلت کرده است.
نورعلی تابنده قطب فعلی صوفیه گنابادیه ادعا کرد بیعت با ما همان ادامه بیعت با خداوند است.
اظهارات تابنده در حالی صورت می گیرد که در تقویم دراویش گنابادی، فوت دو تن از قطب های این فرقه (مشتاق علیشاه و سلطانعلیشاه) با عنوان شهادت درج شده است.

نظر علما و بزرگان نسبت به تصوف و فرقه دراویش

نظر امام خمینی رحمت الله علیه در مورد دراویش
آنکه خود را مرشد و هادی خلایق می‌داند و در مسند دستگیری و تصوف قرار گرفته اصطلاحات این دو دسته (عارف و حکیم) را به سرقت برده و سر و صورتی به متاع بازار خود داده و دل بندگان خدا را از حق منصرف و مجذوب به خود نموده و آن بیچاره صاف و بی‌آلایش را به علما و سایر مردم بدبین نموده، برای رواج بازار خود، فهمیده یا نفهمیده، پاره‌ای از اصطلاحات جاذب را به خورد عوام بیچاره داده و گمان کرده به لفظ «مجذوب علیشاه» یا «محبوب علیشاه» حال جذبه و حب دست می‌دهد.

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای
شرکت کردن در مجالس صوفیه و انجام اعمال و گفتن اذکار آنان و حضور در خانقاه آنها جایز نیست و کسانی که اوامر و نواهی قرآن کریم را قبول داشته و به امامت ائمه معتقدند چه بهتر است که اسم جداگانه را که لازم نیست بلکه مضر است کنار گذاشته و در جماعت عظیم ملت بزرگ و مسلمان خود مسلک باشد.

علامه سید محمد حسین طباطبایی رحمت الله علیه
این گروه صوفیه طریقت را در مقابل شریعت قرار داده‌اند در حالی که طریقت هرگز نمی‌تواند در مقابل شریعت قرار گیرد.

حضرت آیت‌الله العظمی گلپایگانی
مجالست با فرقه‌های ضاله حرام است و شرکت در مجالس آنها حرام است توضیح اینکه مجالست در مجالس آنها ولو و در تحت عناوین اسلامی مثل قرائت قرآن و ختم انعام و غیره باشد حرام است و هر چیزی که تقویت آنها به حساب آید حرام است.

روایتی کوتاه از جنایت دراویش فرقه گنابادی بر علیه مردم کوار استان فارس

در شهریور ۹۰ در شهر کوار در استان فارس دراویش فرقه ضاله گنابادی با حمله به یک مبلغ روحانی پس از وارد کردن جراحت های بسیار شدید این مبلغ را تهدید به قتل کردند. اما مردم مومن این شهر بعد از این حادثه بدون سازماندهی هیچ نهاد و سازمانی در اعتراض به این اقدام وقیحانه اقدام به تظاهرات کردند، تظاهراتی بدون خشونت و درگیری.

راهپیمایی خودجوش و مسالمت آمیز مردم کوار حدود ساعت 11:30 از میدان شهدای شهر کوار با حضور حداکثری مردم شروع می شود و هنگامی که راهپیمایان به سمت میعادگاه نماز جمعه در حرکت بودند در میانه مسیر دراویش که بارها چهره نفاق گونه خویش را نشان داده بودند این بار با بستن مسیر راهپیمایی نمازگزاران نماز جمعه کوار و استفاده از انواع سلاح سرد و گرم از جمله اسلحه جنگی، اسلحه شکاری، قمه، چاقو، سنگ، شیشه و ... مردم غیر نظامی، بی پناه و بی دفاع را به گلوله بستند که در پی آن حدود 180 نفر از راهپیمایان با سلاح سرد و گرم اعم از جنگی و شکاری، مجروح و معلول شدند.

اتفاقی که آن روزها هم توسط رسانه های بیگانه با مظلوم نمایی برای این اراذل مواجه شد درست مانند امروز که برخی رسانه ها دست به تطهیر و مظلوم نمایی برای پوشاندن چهره حقیقی و پلید این فرقه ضاله تلاش می کنند.
▪️جای تعجب است که چرا برخی افراد در داخل از کشور با حمایت های تلویحی و گاها صریح خود از این فرقه ضاله در روزهای گذشته چهره خبیث آن را که بارها در مقابل مردم بوده اند فراموش کرده اند و خواسته یا ناخواسته سعی در تطهیر اعمال آنها داشته اند.



انتهای پیام/1404

منبع: صراط

دیدگاه ها

رادین / ۰۲ اسف ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰

درویش یا داعش هر دو فرقه پرستند و فرقه پرستی یعنی برای یکی حاضرند همه را قتل عام کنند مهم رییسشان است به خاطر رییس دست به هر جنایتی میزنند ....
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان