۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین با قدرت و قاطعیت با هر فرقه مخل امنیت برخورد می‌کنیم/ محاکمه اراذل و اوباش داعشی بزودی
کد خبر: ۲۷۲۰۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۳ ساعت: ۱۱:۱۴ ↗ لینک کوتاه

سردار اشتری در مراسم تشییع شهدای ناجا:

با قدرت و قاطعیت با هر فرقه مخل امنیت برخورد می‌کنیم/ محاکمه اراذل و اوباش داعشی بزودی

فرمانده نیروی انتظامی گفت: همه کسانی که با هر عنوان، فرقه و تفکری بخواهند امنیت کشور را به مخاطره بیندازند با قدرت و قاطعیت با آنها برخورد خواهیم کرد.

با قدرت و قاطعیت با هر فرقه مخل امنیت برخورد می‌کنیم/ محاکمه اراذل و اوباش داعشی بزودی
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در مراسم تشییع شهدای فاطمیه ناجا که در اغتشاشات دوشنبه شب خیابان پاسداران به شهادت رسیده‌اند ضمن تسلیت به خانواده شهدا اظهار داشت: امروز عزیزانی که در دستان مردم بزرگوار و شهید پرور تهران تشییع می‌شوند برای امنیت، ارامش و نظم بیشتر به شهادت رسیده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی ضمن تسلیت شهادت این عزیزان به فرمانده سپاه، سازمان بسیج مستضعفین، فرمانده محترم تهران بزرگ و همکاران این شهیدان اعلام کرد نیروی انتظامی با قدرت و اقتدار در عرصه‌های مختلف از مرزها گرفته تا شهرها و جاده‌ها  به صورت شبانه‌روزی برای استقرار نظم و امنیت مردم مشغول خدمت است و امنیت امروز ما مرهون خون شهدا است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور به حادثه دوشنبه شب پاسداران اشاره و تصریح کرد: پلیس در عرض 17 دقیقه اراذل را جمع کرد و اگر زودتر از این ، این اقدام را انجام نداد همه آن به دلیلامنیت و آرامش آن منطقه بود چرا که تراکم و تردد بالای مردم را در آن منطقه شاهد بودیم و ا گر زودتر از این ، این اقدام می‌گرفت باعث مشکلاتی  می‌شد.

سردار اشتری اعلام کرد: همه کسانی که با هر عنوان، فرقه و تفکری بخواهند امنیت کشور را به مخاطره بیندازند با قدرت و قاطعیت با آنها برخورد خواهیم کرد.وی گفت: ما به هیچ عنوان به هیچ دسته، گروه و جریان سیاسی اجازه نمی‌دهیم امنیت را به خطر بیندازند و قطعا با آنها برخورد می‌کنیم.

وی افزود: ما نمی‌گذاریم کسانی که دنبال ناامن کردن جامعه هستند به حیات خود ادامه دهند.

فرمانده نیروی انتظامی به هماهنگی که با دستگاه قضایی شده اشاره و اظهار داشت : انشاءالله در اسرع وقت ا ین مخلان نظم و امنیت و این اراذل و اوباش داعشی در محکمه عدل جمهوری اسلامی محاکمه خواهند شد.




انتهای پیام/1404
منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان