۰۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۹ چهارشنبه

صبح قزوین پنجمین نمایشگاه "گل و گیاه" برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۷۱۸۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ ساعت: ۱۰:۱۰ ↗ لینک کوتاه

در استان قزوین؛

پنجمین نمایشگاه "گل و گیاه" برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین گفت: پنجمین نمایشگاه گل و گیاه همزمان با دهمین نمایشگاه صنایع دستی و سومین نمایشگاه گیاهان دارویی در قزوین برگزار می‌شود.

پنجمین نمایشگاه "گل و گیاه" برگزار می‌شود
هادی طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: نمایشگاه‌های گل و گیاه همزمان با دهمین نمایشگاه صنایع دستی و سومین نمایشگاه گیاهان دارویی از تاریخ ۲۹ بهمن لغایت ۳ اسفندماه بمدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین افزود: این نمایشگاه‌ها در فضایی به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع با مشارکت بیش از ۹۰ تولید کننده و فعال در حوزه های گل و گیاه، گل‌های زینتی و آپارتمانی، گیاهان دارویی و همچنین در حوزه صنایع دستی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه‌ها می‌توان به برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، ارائه توانمندی‌های مشارکت کنندگان و فعالان در امر گل و گیاه و گیاهان دارویی و معرفی توانمندی‌های استان‌ها در زمینه صنایع دستی و آشنایی بازدیدکنندگان با فرهنگ آداب و سنن مناطق استان‌های مشارکت کننده، ایجاد فضا جهت برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف کننده و تولید کننده اشاره کرد.

طاهرخانی در پایان گفت: پنجمین نمایشگاه گل و گیاه، همزمان با دهمین نمایشگاه صنایع دستی و سومین نمایشگاه گیاهان دارویی در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما جهت بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان