۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین هنوز مشکل فشنگ داریم/ تلاش می‌کنم مانند دوره قبل در بازی‌های آسیایی موفق شوم
کد خبر: ۲۷۱۸۸۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

هنوز مشکل فشنگ داریم/ تلاش می‌کنم مانند دوره قبل در بازی‌های آسیایی موفق شوم

بانوی تیراندازی ایران گفت: در صورتی که به بازی‌های آسیایی اعزام شوم تلاش می‌کنم مانند دوره قبل موفق شوم.

هنوز مشکل فشنگ داریم/ تلاش می‌کنم مانند دوره قبل در بازی‌های آسیایی موفق شوم

نجمه خدمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، درباره تمریناتش برای مسابقات پیش رو گفت: حدود 2 ماه است که برای حضور در مسابقات دانشجویان جهان در اردو هستیم. این مسابقات اسفند ماه در مالزی برگزار می‌شود. شرایط خوب است اما همچنان کمبود فشنگ داریم.

وی افزود: مسئولان هم تلاش می‌کنند این مشکل حل شود اما 2-3 هفته بیشتر فرصت نداریم. این مسابقات جهانی است و حتی قهرمانان المپیک نیز در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت. ورزشکاران ایرانی با استعداد هستند اما شرایط باید فراهم باشد تا بتوانند بیشتر مدال‌آوری کنند. سال آینده جام جهانی کره‌جنوبی و بعد هم جام جهانی آلمان را پیش رو داریم. 

ملی‌پوش تیراندازی ایران در پاسخ به این سوال که برای المپیک برنامه‌ای داری یا خیر، عنوان کرد: تمام تلاشم برای بازی‌های آسیایی و المپیک 2020 است. مسابقاتی که پیش رو داریم در واقع برای آماده‌سازی است. مهمترین مشکل ما فشنگ است، با اینکه می‌گویند تا بازی‌هایی فرصت زیادی داریم اما این طور نیست.

خدمتی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه در مسابقه اخیری که در ژاپن برگزار شد، نتیجه خوبی نگرفتیم، این زنگ خطر برای بازی‌های آسیایی نیست، خاطرنشان کرد: برای مسابقات ژاپن دیر اعزام شدیم. شرایط بدنی‌مان هماهنگ نشد به همین دلیل نتوانستیم مانند رقبایمان باشیم. آنها حداقل 5-6 روز قبل از مسابقات به ژاپن اعزام شده بودند و حتی تمرین هم داشتند اما ما یک روز قبل از مسابقات وارد ژاپن شدیم و به دلیل خستگی هم نتوانستیم نتیجه بگیریم. البته من وارد فینال و پنجم شدم. شرایطم اول فینال بد بود اما توانستم از هفتمی خودم را به پنجمی برسانم.

وی در پاسخ به این سوال که می‌توانیم در بازی‌های آسیایی روی مدال شما حساب کنیم، گفت: هنوز معلوم نیست در تیم ملی باشم یا نه اما اگر بودم تلاش می‌کنم مانند دوره قبل موفق شوم. 

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان