۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین روحانيونی که سراغ تجمل می‌روند، دين را بدنام می‌کنند
کد خبر: ۲۷۱۸۷۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ ساعت: ۱۵:۴۴ ↗ لینک کوتاه

سید علی خمینی:

روحانيونی که سراغ تجمل می‌روند، دين را بدنام می‌کنند

نوه امام خميني(ره) گفت: روحانيوني که به سراغ تجمل مي‌روند، علاوه‌بر دين خدا، همه اقشار روحانيت را بدنام مي‌کنند، چون مردم با نگاه به آنها مي‌گويند که همه مانند هم هستند.

روحانيونی که سراغ تجمل می‌روند، دين را بدنام می‌کنند
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین   ،بعضي از افراد تصور مي‌کنند هرکسي که روحاني است و عمامه به سر دارد، به حکومت وصل است و وضعش خوب است و از داخل خبر ندارند. ضعيف‌ترين قشر جامعه امروز هم جامعه روحانيت است که با سيلي صورت خود را سرخ نگه مي‌دارند و مشکلات اقتصادي و معيشتي دارند، اما مردم درک نمي‌کنند؛ تعدادي روحاني را مي‌بينند و فکر مي‌کنند همه اقشار روحانيت هم مانند هم هستند.

نوه امام خميني(ره) گفت: روحانيوني که به سراغ تجمل مي‌روند، علاوه‌بر دين خدا، همه اقشار روحانيت را بدنام مي‌کنند، چون مردم با نگاه به آنها مي‌گويند که همه مانند هم هستند. کساني که در جمهوري اسلامي مسئوليتي را مي‌پذيرند بايد بيش از افراد ديگر نسبت به رفت‌وآمد و زندگي‌شان مراقب باشند و اين بار سنگيني است که اول پيامبر اسلام(ص) روي دوش ما گذاشته است که مراقب باشيم اگر مسئوليتي گرفته مي‌شود بايد دقت شود طرفش پيامبر‌(ص) است و در آخرت بايد اول به پيامبر (ص) پاسخ داده شود.

وی گفت: وظيفه همه افراد، خصوصا از قشر روحانيت اين است که مثل مردم عادي زندگي کنند و ما بايد توجه کنيم که لباس روحانيت بر تن کرده‌ايم و با بقيه افراد فرق داريم. اين انقلاب با مشيت خدا و حرکت روح‌الله پيروز شد و خداوند به همه توفيق دهد تا بتوانيم اين امانت را حفظ کنيم.



انتهای پیام/1404

منبع: جهان

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان