۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین رعایت استانداردها لازمه سبک زندگی اسلامی است
کد خبر: ۲۷۱۸۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ ساعت: ۱۲:۴۱ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

رعایت استانداردها لازمه سبک زندگی اسلامی است

استاندار قزوین گفت: رهبری روی سبک زندگی اسلامی تأکید دارد که بخش عمده تحقق این سبک به رعایت استانداردها برمی‌گردد.

رعایت استانداردها لازمه سبک زندگی اسلامی است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین ظهر امروز(چهارشنبه) در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل استاندارد استان قزوین اظهار کرد: در مواردی که کار ما به سلامت مردم مرتبط است تأکید بر مقررات استاندارد بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: استان قزوین یک استان صنعتی و گردشگری است که جنبه صنعتی بودن آن موجب شده حوزه کاری استاندارد در این استان گسترده باشد.

این مسئول عنوان کرد: رهبری روی سبک زندگی اسلامی تأکید دارد که بخش عمده تحقق این سبک به رعایت استانداردها برمی‌گردد.

زاهدی تصریح کرد: در باورهای دینی حتی نمی توانیم به لباس خود آسیب برسانیم؛ بنابراین در جامعه هم باید با رعایت قوانین اجازه ندهیم به ثروت ملی آسیبی وارد شود زیرا توجه به ضوابط استاندارد ریشه در باورهای دینی ما دارد.

وی بیان کرد: رعایت و نظارت بر اجرای مقررات وظیفه و مسئولیت سازمان ملی استاندارد در حفظ سلامت مردم، بیت المال و سرمایه های مردم است.

۹۰ درصد آزمایش‌های استاندارد در استان انجام می‌شود

سیروس سارمی، مدیرکل جدید استاندارد استان قزوین هم در این مراسم عنوان کرد:  از پتانسیل‌های موجود در استان قزوین باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده کنیم؛ اولویت کاری من سلامت مردم است بنابراین سعی دارم با تمام سازمان های مرتبط همکاری داشته باشم.

وی افزود: سعی و تلاش ما بر این است که علاوه بر پیگیری برنامه‌های مدیرکل سابق برنامه‌های جدید را بر پایه تخصص و تعهد پیش ببریم تا بتوانیم پاسخگو باشیم.

مدیرکل سابق استاندارد استان قزوین نیز در این مراسم گفت: هدف ما ترویج استاندارد است و سعی داریم مردم توجه بیشتری به استاندارد کالاها داشته باشند.

محمودرضا طاهری افزود: قزوین یک استان صنعتی است؛ بنابراین برای توجه به حوزه صنعت استان بایدنگاه جدیدی داشته باشیم.

وی بیان کرد: هدف سازمان استاندارد در استان قزوین کمک به حوزه صنعت این استان است؛ اما گاهی اوقات قوانین محدودیت‌هایی را ایجاد می‌کند.

این مسئول ابراز کرد: اداره کل استاندارد استان قزوین ۷۰ آزمایشگاه همکار دارد و ۹۰ درصد آزمایش‌های استاندارد در داخل استان انجام می شود که سرعت کار را افزایش می‌دهد.
انتهای پیام/۴۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان