۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین استان قزوین میزبان ۸ شهید گمنام دفاع مقدس می‌شود
کد خبر: ۲۷۱۸۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ ساعت: ۱۰:۲۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین:

استان قزوین میزبان ۸ شهید گمنام دفاع مقدس می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین از حضور ۸ شهید گمنام دفاع مقدس در استان قزوین خبرداد.

استان قزوین میزبان ۸ شهید گمنام دفاع مقدس می‌شود
سرهنگ مهدی طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: استان قزوین در 30 بهمن ماه سال جاری میزبان 8 شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود.

وی افزود: همه این 8 شهید در 30 بهمن ماه وارد استان قزوین می‌شوند و 2 شهید گمنام در شهرستان بوئین زهرا مورد استقبال و تشییع قرار می‌گیرد و همان روز در دانشگاه آزاد بوئین زهرا تدفین می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین اذعان کرد: پیکر 2 شهید گمنام دیگر در همان روز 30 بهمن ماه در شهرستان تاکستان مورد استقبال قرار می‌گیرد و در روز شهادت حضرت زهرا(س) اول اسفندماه در شهر ضیاءآباد تشییع و تدفین می‌شود.

وی ابراز کرد: 2 شهید گمنام دیگر نیز در همان 30 بهمن ماه در شهر معلم کلایه الموت مورد استقبال قرار گرفته و روز اول اسفندماه همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) تشییع و تدفین خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: 2 شهید گمنام دیگر که وارد استان شده است 30 بهمن ماه در شهر آبیک مورد استقبال قرار می‌گیرند و در کوی سازمانی آمادگاه ارتش و پایگاه هوانیروز شهید امینی شهرستان آبیک به خاک سپرده می‌شوند.

وی بیان کرد: مراسم استقبال و شب وداع در شهرستان‌ها برگزار می‌شود و برنامه‌ای برای شهر قزوین تدارک دیده نشده است.

طاهرخانی گفت: تا به امروز 64 شهید گمنام در استان قزوین تشییع و تدفین شده است که با حضور این هشت شهید عزیز ما شاهد حضور 72 شهید گمنام در استان خواهیم بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان