۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین حفظ دستاوردهای علمی کشور مستلزم ارتقای هوش سیاسی مسئولان است
کد خبر: ۲۷۱۷۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ ساعت: ۱۴:۳۳ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

حفظ دستاوردهای علمی کشور مستلزم ارتقای هوش سیاسی مسئولان است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار هیأت رئیسه دانشگاه آزاد قزوین گفت: حفظ دستاوردهای علمی دانشمندان جوان کشور مستلزم ارتقای هوش سیاسی مسئولان است.

حفظ دستاوردهای علمی کشور مستلزم ارتقای هوش سیاسی مسئولان است
به گزارش خبرنگار دانشگاه صبح قزوین ؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین ظهر امروز(دوشنبه) در دیدار اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی قزوین که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: حفظ و ارتقای دستاوردها و پیشرفت‌های علمی کشور مستلزم هماهنگی و ارتقای هوش سیاسی و بصیرت مسئولان است که مصداق هم افزایی محسوب می‌شود.

وی در ادامه به بیان معیارها و شاخصه‌هایی پرداخت که نمره فرهنگی دانشگاه‌ها با آن‌ها مشخص می‌شود و عنوان کرد: عدالت، کرامت انسانی، بنیان‌های اعتقادی و بندگی شاخصه‌هایی هستند که نمره فرهنگی دانشگاه‌ها را مشخص می‌کنند.

امام جمعه قزوین حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن را تبعیت از فرمایشات رهبری دانست و تأکید کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، نشان دهنده هماهنگی ملت با رهبری است و این حضور باشکوه و این هماهنگی موجب اقتدار کشور خواهد شد.

مرتضی موسی‌خانی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در ابتدای این دیدار گزارشی از پیشرفت‌های علمی و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان این دانشگاه ارائه کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان