۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین ورود سامانه بارشی/ شاهد آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها هستیم
کد خبر: ۲۷۱۷۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ ساعت: ۱۴:۱۷ ↗ لینک کوتاه

کارشناس هواشناسی استان قزوین هشدار داد:

ورود سامانه بارشی/ شاهد آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها هستیم

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: با ورود یک سامانه بارشی به استان، میزبان بارش برف و باران در روزهای آینده خواهیم بود.

ورود سامانه بارشی/ شاهد آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها هستیم
ندا مشاطان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با توجه به پیش بینی کارشناسی انجام شده در روزهای آینده شاهد بارش باران، برف و وزش باد در استان قزوین خواهیم بود.

وی اضافه کرد: سامانه بارشی وارد استان قزوین شده و از بعدازظهر فردا تا ظهر چهارشنبه بارش‌ها همه مناطق استان را فراخواهد گرفت.

کارشناس هواشناسی استان قزوین تصریح کرد: از روز چهارشنبه صبح وزش باد آغاز می‌شود که به همین دلیل شاهد کاهش دما در استان خواهیم بود.

وی یادآورشد: بارش‌ها در ارتفاعات و مناطق کوهستانی به صورت برف است که احتمال می‌دهیم شاهد کولاک در ارتفاعات باشیم؛ در روز پنجشنبه سامانه بارشی از استان خارج خواهد شد و در روز جمعه هم شاهد بارش خواهیم بود.

مشاطان گفت: بارش‌ها از بعدازظهر فردا سه شنبه تا بعدازظهر روز چهارشنبه بیشتر خواهد شد و بدلیل شدت بارش‌ها احتمال داده می‌شود در برخی مناطق شاهد آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها باشیم.

وی اضافه کرد: بیشترین بارش‌ها با ۲.۵ میلیمتر در شهر آوج و کمترین بارش با ۵ دهم میلیمتر در معلم کلایه و ۲ دهم میلیمتر در شهر آبیک ثبت شده است.

این مسئول اضافه کرد: هم اکنون دمای هوای شهر قزوین حداقل ۴ درجه وحداکثر ۹ درجه بالای صفر گزارش شده است؛ همچنین سیردان با ۲ درجه بالای صفر و رازمیان با حداکثر ۱۸ درجه بالای صفر سردترین و کمترین شهرهای استان هستند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان