۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مسئولان نباید وامدار هیچ طیف و جریان سیاسی باشند
کد خبر: ۲۷۱۷۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ ساعت: ۱۴:۲ ↗ لینک کوتاه

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین:

مسئولان نباید وامدار هیچ طیف و جریان سیاسی باشند

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین گفت: مسئول در انقلاب اسلامی کسی است که به هیچ عنوان خود را وامدار هیچ طیف و سلیقه سیاسی قرار ندهد و خود را وامدار خدا و شهدا بداند.

مسئولان نباید وامدار هیچ طیف و جریان سیاسی باشند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب ظهر امروز(یکشنبه) در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن مردم شهر محمود آباد نمونه اظهار کرد: 22 بهمن نماد بیعت با حکومت الله است و مردم قدرشناس ایران با آرمان‌های انقلاب اسلامی که برگرفته از آیات قرآنی است، مانوس هستند.

وی افزود: اگر امروز مردم مشکلاتی را در روند اجرایی کشور مشاهده می‌کنند ناشی از برخی اقدامات مسئولان است که در این زمینه مسئولان باید بتوانند وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

این مسئول افزود: بلوغ سیاسی مردم به اندازه ای رسیده که سلایق سیاسی و احزاب دیگر حرفی برای گفتن نخواهد داشت و تنها کسانی می‌توانند داعیه دار انقلاب اسلامی باشند که خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد: مسئول در انقلاب اسلامی کسی است که به هیچ عنوان خود را وامدار هیچ طیف و سلیقه سیاسی قرار ندهد و خود را وامدار خدا و شهدا بداند.

وی گفت: وجود سرمایه‌های معنوی و انقلابی همچون آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین نوید بخش برطرف شدن مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و ایجاد رونق‌ اقتصادی در استان قزوین است.

فاطمی نسب با اشاره به روایتی از امام علی (ع) گفت: گاهی اوقات فتنه ایجاد می‌شود و منافقان رعد و برق ایجاد می‌کند؛ اما این مهم در حالی است که کار آنها به جایی نمی‌رسد و پیروزی متعلق به جریان حزب الله است.

وی با طرح این سوال که ️جنگ با «گرگ‌ها» سخت‌تر است یا جنگ با «موریانه‌ها»، عنوان کرد: هنگامی که گرگ حمله می‌کند، با صدای بلند حمله می‌کند و شما فرصتی برای واکنش دارید، اما وقتی موریانه هجوم می‌آورد از همان ابتدا بی‌سروصدا عمل می‌کند و تنها به جان محصولات می‌افتد و با گذشت زمان به هدف خود دست می‌یابد.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به اینکه ایستادن در برابر گرگ، شجاعت می‌خواهد ولی دفع خطر موریانه‌ها نیازمند بصیرت است، عنوان کرد: بصیرت سواد نیست، یک نوع بینش است که برای مقابله با خطرات و تهدیدات دشمن از آن باید بکارگیری کرد.

وی بیان کرد: بصیرت یعنی نگاه افراد در مواجه با مشکلات به شخص نباشد و توجه به شاخص‌ها را ملاک عمل و رفتار خود قرار دهد. 

فاطمی نسب گفت: بصیرت یعنی توجه داشته باشید که حتی مسجد، می‌تواند "مسجد ضِرار" باشد و پیامبر، آن را خراب کند و به زباله دانیِ شهر تبدیل کند.

وی افزود: بصیرت یعنی قرآنِ صامت روی نیزه، تو را از قرآنِ ناطق منحرف نکند و بصیرت یعنی بدانیم که جانباز صفین، می‌تواند قاتل امام حسین (ع) در کربلا باشد.

فاطمی نسب در پایان ضمن تشکر از مردم قدردان و زحمت کش شهر محمود آباد نمونه اظهار کرد: مردم با بصیرت و تلاش خود بازهم در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کردند و فتنه‌های دشمنان یکی پس از دیگری به دست این مردم خنثی خواهد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان