۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی عهد دوباره با نظام بستند
کد خبر: ۲۷۱۷۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ ساعت: ۱۳:۴۶ ↗ لینک کوتاه

معاون بهداشت و درمان سپاه استان قزوین:

مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی عهد دوباره با نظام بستند

معاون بهداشت و درمان سپاه استان قزوین گفت: بسیاری از ضد انقلابی‌ها و عوامل خارجی تبلیغات منفی از گله مندی مردم می‌کردند اما با مشاهده این جمعیت تمام نقشه‌‌هایی دروغین غربی‌ها برملا می‌شود.

مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی عهد دوباره با نظام بستند
دکتر مرادی در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: علت اصلی ماندگاری انقلاب اسلامی مردمی بودن آن است.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی توسط خود مردم اداره می‌شود، مردم رئیس جمهور، نماینده‌های مجلس و خبرگان را انتخاب ‌می‌کنند و در هر جایی که مشکلی برای کشور و انقلاب پیش می‌آید همین مردم هستند که بدون چشم داشتی حضور پیدا می‌کنند.

معاون بهداشت و درمان سپاه استان قزوین اذعان کرد: مردم ایران در هرجایی که احساس کنند انقلاب به آنها نیاز دارد داوطلبانه و سریعا حضور پیدا‌ می‌کنند؛ زیرا این انقلاب را برای خود می‌دانند و همه جوره از آن حمایت می‌کنند.

معاون بهداشت و درمان سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اذعان کرد: امروز حضور مردم در راهپیمایی امسال بسیار عالی بود، بسیاری از ضد انقلابی‌ها و عوامل خارجی تبلیغات منفی از گله مندی مردم می‌کردند اما با مشاهده این جمعیت تمام نقشه‌‌هایی دروغین غربی‌ها برملا می‌شود.

مرادی تصریح کرد: باتوجه به اغتشاشات و فتنه اخیر در جامعه خود مردم احساس مسئولیت کردند و مشاهده می‌کنید که از پیر و جوان همه حضور پیدا کردند و به نوعی حمایت و علاقه خود را به انقلاب نشان داده اند.

وی بیان کرد: مسئولان باید واقعیت مشکلات معیشتی و بیکاری مردم را ببینند و به حل آن بپردازند، مردم ایران در هر جایی که انقلاب نیاز داشته است حضور پیدا کرده اند که همین حضور پرشور مردم متقابلا وظیفه مسئولین را سنگین تر می‌کند.

این مسئول گفت: مسئولین باید به هر طریقی که می‌توانند قدردان ملت ایران باشند و بتوانند بخشی از مشکلات آنها را حل کنند.

وی تاکید کرد: زمانی که مردم ببینند مسئولین به فکر حل مشکلاتشان هستند قطعا به آنها خوشبین می‌شوند و امید آنها به عملکرد مسئولان افزایش می‌یابد و نظام و انقلاب هر روز قوی تر خواهد شد.
انتهای پیام/3008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان