۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مسئولان با تلاش مضاعف مشکلات اقتصادی مردم را رفع کنند
کد خبر: ۲۷۱۷۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ ساعت: ۱۳:۱۸ ↗ لینک کوتاه

فرمانده پادگان شهدای جوادنیا استان قزوین:

مسئولان با تلاش مضاعف مشکلات اقتصادی مردم را رفع کنند

فرمانده پادگان شهدای جوادنیا استان قزوین گفت: مسئولین باید کار و تلاش مضاعفی برای حل مشکلات اقتصادی مردم داشته باشند و اگر نمی‌توانند جای خود را بقیه بدهند.

مسئولان با تلاش مضاعف مشکلات اقتصادی مردم را رفع کنند
سرهنگ وفاپور در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، مردمی و اسلامی بودن انقلاب اسلامی سه رکن اساسی بنیانگذاری، ماندگاری و تدام انقلاب است.

وی مطرح کرد: مردم ایران به انقلاب خود عشق می‌ورزند و خودشان با شجاعت، رشادت و خون خود این انقلاب را به وجود آورده اند و در هر شرایطی از آن حفاظت و حمایت می‌کنند.

فرمانده پادگان شهدای جوادنیا استان قزوین عنوان کرد: مقام معظم رهبری انقلاب را به بهترین نحو هدایت و راهبری می‌کنند و دین اسلام هم به عنوان یک دین آزادی‌خواه و متکی بر آرای مردم که سه عامل دین و اعتقادات و ارزش‌ها مثلثی است که به برکت‌ آنها انقلاب در حال تداوم است و با ظهور امام زمان ادامه خواهد داشت.

وفاپور با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی بیان کرد: امسال حضور مردم در طول چند سالی که برگزار می‌شود بسیار عالی، دیدنی و بی نظیر بود و امسال مراسم راهپیمایی چهلمین سال پیروزی انقلاب متفاوت تر از سال‌های گذشته بود.

این مسئول اذعان کرد: با توجه به حضور گسترده مردم، وظیفه مسئولین در قبال پشتیبانی همیشگی مردم سنگین تر خواهد شد، مردمی که با تمام مشکلات، فراز و نشیب و کم و کاستی‌ها به هیچ شرایطیی حاضر نیستند که از انقلاب خود دست بکشید.

وی ابراز کرد: مسئولین باید قدردان این مردم باشند و به فکر مشکلات، معیشت و نسل‌های فعلی و آینده انقلاب باشند. 

وفاپور در پایان گفت: مسئولین باید کار و تلاش مضاعفی برای حل مشکلات اقتصادی مردم داشته باشند و اگر نمی‌توانند جای خود را به کسانی بدهند که بتوانند قدردان حمایت و پشتیبانی مردم باشند.
انتهای پیام/۳۰۰۸

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان