۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین حضور پرشور مردم نشان داد با همه مشکلات پشتیبان انقلاب هستند
کد خبر: ۲۷۱۷۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ ساعت: ۱۱:۳۴ ↗ لینک کوتاه

دادستان قزوین در حاشیه راهپیمایی:

حضور پرشور مردم نشان داد با همه مشکلات پشتیبان انقلاب هستند

دادستان قزوین گفت: مردم ما امروز با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه پاسخ دندان شکنی به دشمنان انقلاب اسلامی دادند و گفتند علی رغم تمام فشارها، تحریم‌ها و تهاجمات فرهنگی شکست نخواهیم خورد.

حضور پرشور مردم نشان داد با همه مشکلات پشتیبان انقلاب هستند
حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن امروز شهر قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: امام خمینی فرمودند: "انقلاب اسلامی آرزوی انبیای الهی بود که محقق شد."

وی افزود: در این روز طاغوت از کشور رانده و هم احکام نورانی اسلام اجرا شد که همان آرزوی انبیای الهی بود؛ بنابراین ما باید این روز را گرامی داشته و تحت زعامت مقام معظم رهبری با قدرت هرچه تمام‌تر برای حفظ آن بکوشیم.

دادستان قزوین اذعان کرد: مردم استان قزوین همزمان با مردم سراسر کشور امروز با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه پاسخ دندان شکنی به دشمنان انقلاب اسلامی دادند و گفتند علی رغم تمام فشارها، تحریم‌ها و تهاجمات فرهنگی شکست نخواهیم خورد و در صحنه می‌مانیم.

وی ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن یک فرصت و به نوعی رفراندوم برای نظام و اندیشه‌های امام و منویات مقام معظم رهبری است و به لطف خدا مردم با تمام وجود در این راهپیمایی حضور پیدا کردند که بسیار خوشحال کننده است.

این مسئول بیان کرد: امسال با تاکیدات رهبر معظم انقلاب مردم عزیز ما حضور هوشمندانه‌تری نسبت به سال‌های گذشته داشتند و همین حضور پشتوانه محکمی برای سیاست داخلی و خارجی ما است.

وی گفت: قطعا این حضور پاسخ مناسبی را در سطح بین المللی خواهد داشت و به تهدیدات دشمنان پاسخ محکمی می‌دهد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان