۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین امام خمینی(ره) در خانه ساده زندگی می‌کردند/ کاخ‌نشینی برخی از مسئولان خلاف آرمان‌های امام راحل است
کد خبر: ۲۷۱۷۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ ساعت: ۱۴:۸ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

امام خمینی(ره) در خانه ساده زندگی می‌کردند/ کاخ‌نشینی برخی از مسئولان خلاف آرمان‌های امام راحل است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن روستایی و عشایری گفت: کاخ نشینی برخی از مسئولان خلاف آرمان‌های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب است. .

امام خمینی(ره) در خانه ساده زندگی می‌کردند/ کاخ‌نشینی برخی از مسئولان خلاف آرمان‌های امام راحل است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین ظهر امروز(شنبه) در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن روستایی و عشایری که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خداوند می‌فرماید شوقِ معنویت، شیرینی‌های دین، عظمت قرآن و زیبایی‌های حکومت الهی را قرار دادیم تا مردم با اختیار و علاقه به سوی قسط و عدل حرکت کنند و با علاقه از آن‌ استقبال کنند.

وی یکی از زیبایی‌های حکومت الهی را همراهی مسئولان با مردم، شناخت مشکلات و سختی‌های آن‌ها و زندگی توأم با عدالت معرفی کرد و افزود: امام خمینی (ره) به عنوان رهبر انقلاب اسلامی که جهان را تحت تأثیر رهبری خود قرار دادند، در خانه بسیار ساده زندگی می‌کردند و این شیوه زندگی که شبیه زندگی بیشتر مردم بود، جامعه را به شوق می‌آورد.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه سبک زندگی رهبر فرزانه انقلاب نیز بسیار ساده است و سبک زندگی ایشان باید الگوی همه مسئولان قرار گیرد، خاطرنشان کرد: نباید شرایط به گونه‌ای پیش برود که برخی‌ از مسئولان در کاخ‌ها زندگی کنند، در حالی که برخی از مردم کوخ هم برای زندگی ندارند و بدانیم این شیوه خلاف دستورات دینی و آرمان‌های امام راحل است و مشکلات زیادی در پی خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه مسئولان ارشد نظام باید بر اساس دستورات قرآنی زندگی کنند، عنوان کرد: آن دسته از مسئولانی که اهتمام جدی برای قرآنی شدن جامعه ندارند، نگران هستند که آشنایی بیشتر مردم با قرآن باعث شود تا آن‌ها زیر سؤال بروند.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندی مردم به اسلام و نظام امیدوار کننده است، ابراز کرد: اگر پیمان شکنی در تعداد خاصی از مسئولان نسبت به ارزش‌های انقلاب دیده می‌شود ولی در آحاد جامعه حرکت به سمت ارزش‌های متعالی الهی و آرمان‌های امام و رهبری با جدیت زیادی همراه است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان