۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ۸۳۰ روستا در قزوین از نعمت برق برخوردارند
کد خبر: ۲۷۱۷۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ ساعت: ۱۵:۱۰ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

۸۳۰ روستا در قزوین از نعمت برق برخوردارند

استاندار قزوین گفت: قبل از انقلاب ۷۲ روستای استان قزوین برق داشت اما امروز ۸۳۰ روستا از نعمت برق بهره مند هستند و تعداد مشترکین برق صنعتی و کشاورزی نیز ۱۰۰ برابر شده و به یک هزار و ۸۰۴مشترک رسیده است.

۸۳۰ روستا در قزوین از نعمت برق برخوردارند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین از انقلاب اسلامی به عنوان مردمی ترین انقلاب دنیا یاد کرد و افزود: این انقلاب با حضور همه اقشار جامعه به پیروزی رسید و در عصر حاضر ایران پرچمدار حکومت دینی و اسلامی در دنیا است و باید قدردان این نعمت باشیم.

وی با بیان اینکه این انقلاب با نثار خون هزاران شهید بوجود آمده و حفظ شده است، اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران افتخار وجود 250 هزار شهید را دارد که نشان دهنده حضور گسترده مردم برای دفاع از انقلاب بوده است.

این مسئول اسلامیت، رهبری و حضور مردم را سه عنصر اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: هم اکنون مهمترین هدف دشمن ناکارآمد جلوه دادن نظام است که ملت ایران و مسئولان باید نسبت به این توطئه مانند همیشه هوشیار باشند.

وی خدمات ارائه شده از سوی نظام به ملت ایران را نشان دهنده توجه و احترام به ملت دانست و بیان کرد: باید قدر این نظام که برخواسته از ارزش‌های معنوی و دینی است را بدانیم.

نوسازی 72 هزار مسکن روستایی در قزوین
استاندار قزوین به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف عمرانی و خدماتی در استان قزوین اشاره و عنوان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی میزان مشترکین گاز در استان هفت هزار برابر رشد یافته و به 390هزار مشترک رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین قبل از انقلاب 72 روستای استان قزوین برق داشت اما امروز 830 روستا در این استان از نعمت برق بهره مند هستند و تعداد مشترکین برق صنعتی و کشاورزی نیز 100 برابر شده و به یک هزار و 804مشترک رسیده است.

زاهدی احداث بزرگراه‌ها، بهسازی و نوسازی 72 هزار مسکن روستایی، صدور پروانه‌های صنعتی به میزان 6 هزار واحد را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان قزوین یاد کرد.

وی افزایش تولید محصولات کشاورزی و مجمتع‌های دامپروری را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی در قزوین یاد کرد و افزود: تولید سالانه سه هزار و 500 تن ماهی، 250 هزار تن گندم، تولید یک میلیون و 500 هزار تن شیر و تولید 70 هزار تن گوشت مرغ را از دیگر دستاوردهای حوزه کشاورزی است در استان قزوین است که نباید به سادگی از آنها گذشت.

این مسئول کاهش مرگ و میر کودکان و افزایش سن امید به زندگی، گسترش تخت‌های بیمارستانی، توسعه سطح سواد در مناطق شهری و روستایی و ساخت مساجد را از دیگر دستاوردهای بدست آمده در چهار دهه اخیر به برکت انقلاب اسلامی یاد کرد.

استاندار قزوین در پایان بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به منظور پاسخ دندان شکن به دشمن تاکید کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان