۰۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۹ چهارشنبه

صبح قزوین ۳۷ کانون خادمیاری در مساجد استان فعالیت می‌کند
کد خبر: ۲۷۱۶۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ ساعت: ۱۵:۱۲ ↗ لینک کوتاه

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی قزوین:

۳۷ کانون خادمیاری در مساجد استان فعالیت می‌کند

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان قزوین از فعالیت ۳۷ کانون خادمیاری در مساجد استان خبر داد.

 ۳۷ کانون خادمیاری در مساجد استان فعالیت می‌کند
علی نبیئی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به محورهای فعالیت کانون خادمیاران رضوی اظهار کرد: کانون خادمیاران رضوی در راستای کمک به محرومان و مستضعفان با هماهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس قزوین در شهرهای مختلف این استان ایجاد شده است.

وی افزود: خادمیاران رضوی می‌توانند در عرصه‌های مختلف به عنوان خادمیاران زیارت در قالب خدمت به زیارت اولی‌ها و زائران محروم، خادمیاران وقف و نذر، خادمیاران فرهنگی و آموزشی، اطعام و حمایت مالی از محرومین، خادمیاران ستادی، بهداشت و درمان، خادمیاران کارآفرینی و اشتغال و خادمیاران اردوهای جهادی و فنی مهندسی فعالیت کنند.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان قزوین با اشاره به تاسیس ۵ دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان‌های قزوین بیان کرد: این دفاتر در شهرستان آبیک، البرز، بویین زهرا، آوج، اقبالیه، شهر شال و محمود آباد نمونه راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به فعالیت کانون خادمیاری در مساجد استان قزوین گفت: کانون‌های خادمیاری در 37 مسجد استان از جمله مسجد امام علی (ع)، مسجد ثارالله، مسجد سیدالشهدا(ع) اقبالیه، مسجد حضرت زهرا (س) اقبالیه، مسجد حضرت ابوالفضل (ع) الموت غربی، مسجد امام علی (ع) محمودآباد نمونه و مسجد جامع شهر آبگرم دایر شده است.

انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان