۰۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۹ چهارشنبه

صبح قزوین مسئولان بر خدمت صادقانه و حل مشکلات معیشتی مردم متمرکز شوند
کد خبر: ۲۷۱۶۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ ساعت: ۱۲:۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

مسئولان بر خدمت صادقانه و حل مشکلات معیشتی مردم متمرکز شوند

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در جلسه شورای اداری استان گفت: مسئولان بر خدمت صادقانه و حل مشکلات معیشتی مردم متمرکز شوند.

مسئولان بر خدمت صادقانه و حل مشکلات معیشتی مردم متمرکز شوند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی پیش از ظهر امروز(پنج‌شنبه)در جلسه شورای اداری استان قزوین که با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور و مدیران استان در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، با بیان این‌که خداوند در طول تاریخ دو اراده را معرفی کرده است که در مقابل یکدیگر قرار دارند، اظهار کرد: اراده حق و اراده باطل دو اراده‌ای هستند که همواره در مقابل یکدیگر قرار دارند که اراده باطل و مستکبران همواره تلاش می‌کند تا نور خداوند را خاموش کند؛ اما در مقابل اراده حق و خداوند بر این است که نور الهی جهان را فرا بگیرد.
وی تصریح کرد: در منابع دینی تأکید شده است آن‌چه که حتماً محقق خواهد شد، اراده خداوند است و آینده جهان، آینده حاکمیت اراده الهی است و در مسیر تحقق اراده الهی بندگان شایسته‌ای هستند که بخاطر ایمان، لیاقت و شایستگی خودشان را با اراده خدا هماهنگ می‌کنند و مجریان اراده خدا به حساب می‌آیند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: خداوند از بندگان با ایمان و شایسته‌ای که برای تحقق اراده الهی تلاش می‌کنند، حمایت می‌کند؛ اما کسانی‌که در مقابل اراده خدا می‌ایستند، در چشم‌انداز آینده جهان محکوم به زوال و نابودی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین به نقش عظیم رهبری در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: پیش از انقلاب اسلامی همه امکانات کشور در اختیار استکبار جهانی قرار داشت؛ اما با وجود این شرایط سخت و دشوار امام خمینی (ره) با توکل به خدا انقلاب را آغاز کرد.

وی در این خصوص افزود: در قرآن کریم آمده است دل‌های مردم نسبت به کسانی‌که ایمان دارند و اعمال شایسته انجام می‌دهند، سوق پیدا می‌کند و همین معنا را در انقلاب اسلامی مشاهده می‌کنیم که دل‌های مردم به امام خمینی (ره) گرایش پیدا کرد و محبت ایشان در دل‌های مردم نفوذ کرد..

آیت‌الله عابدینی ادامه داد: به خاطر همین پشتوانه‌های معنوی، انقلاب اسلامی در مقابل همه مستکبران ایستاد، در حالی‌که همه آن‌ها تلاش می‌کردند تا از پیروزی انقلاب اسلامی جلوگیری کنند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نشدند.

امام جمعه قزوین تأکید کرد: امروز همه مسئولان وظیفه دارند تا صادقانه خادم مردم باشند، مشکلات معیشتی مردم را برطرف نمایند، موضوع اشتغال را جدی بگیرند، با مدیریت صحیح از امکانات و فرصت‌ها استفاده کنند تا به پیشرفت‌های روزافزون دست پیدا کنیم.

وی در پایان اذعان کرد: هر کسی وظیفه خود را در قبال انقلاب اسلامی و خون شهیدان انجام ندهد، روند انقلاب او را کنار می‌زند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان