۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین فساد یکی از چالش‌هایی جدی کشور است
کد خبر: ۲۷۱۶۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ ساعت: ۹:۴۸ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

فساد یکی از چالش‌هایی جدی کشور است

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در دیدار معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: فساد یکی دیگر از مسائل و چالش‌هایی جدی است که کشور را با مخاطره مواجه می‌کند و از پیشرفت باز می‌دارد.

فساد یکی از چالش‌هایی جدی  کشور است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین صبح امروز(پنج شنبه) در دیدار آقای حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه شاهدیم که تعداد اندکی از مسئولان در کاخ‌ها‌ زندگی می‌کنند؛ اما همان تعداد اندک، آبروی بخش اعظم مسئولانی که صادقانه خدمت می‌کنند و پاکدست هستند را به خطر می‌اندازند، آرامش مردم را برهم می‌زنند و در نهایت امنیت کشور را با خطر مواجه می‌کنند.

وی فساد را یکی دیگر از مسائل و چالش‌هایی جدی دانست که کشور را با مخاطره مواجه می‌کند و از پیشرفت باز می‌دارد.

این مسئول تصریح کرد: مردم مسائل و چالش‌هایی که در کشور به وجود می‌آید را کاملاً رصد می‌کنند و نسبت به مفاسد بسیار حساس هستند و نباید اجازه داد که عده‌ای با فساد برای مردم و کشور مشکل‌ساز شوند.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: خوشبختانه در استان قزوین، استاندار و مدیران توانمندی حضور دارند و مطالبه مردمی نیز وجود دارد تا با فساد برخورد شود و آخرت هم اقتضا می‌کند که با جدیت این رسالت را دنبال کنیم و همه این‌ها فرصت بسیار خوبی را فراهم آورده تا با مفاسد برخورد جدی صورت بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در پایان فرصت‌های این استان را برای دست‌یابی به پیشرفت بسیار عظیم دانست و از مسئولان خواست تا بیش از پیش از فرصت‌هایی نظیر نیروی انسانی متخصص، زمین‌های کشاورزی حاصل خیز، بخش‌های صنعتی پویا بهره برده و استان را به توسعه پایدار برسانند.

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور هم در ابتدای این دیدار ظرفیت‌های استان قزوین را برای پیشرفت و توسعه بیشتر، ظرفیت‌های بسیار خوبی دانست و اظهار کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم استان قزوین با پیشرفت‌های خوبی همراه بوده و همچنان برنامه‌های زیادی برای توسعه بیشتر وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: بستر توسعه استان قزوین بسیار فراهم است و باید چرخ توسعه استان شتاب بیشتری پیدا کند؛ چراکه استان قزوین فرصت‌های بسیار خوبی برای دست‌یابی به توسعه بیشتر دارد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان