۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مشتی بر دهان دشمن است/ مسئولان جلوی واردات بی‌رویه را بگیرند
کد خبر: ۲۷۱۶۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ ساعت: ۸:۵۰ ↗ لینک کوتاه

نماینده قزوین در خبرگان رهبری:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مشتی بر دهان دشمن است/ مسئولان جلوی واردات بی‌رویه را بگیرند

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: همه ملت ایران از هر قشری با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حماسه سیاسی بزرگی را خلق کرده و چشم دشمنان را کور کنند و مشتی بر دهان استکبار جهانی بزنند.

حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مشتی  بر دهان دشمن است/ مسئولان جلوی واردات بی‌رویه را بگیرند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ آیت‌الله علی اسلامی عضو خبرگان رهبری در نشست بصیرتی شهر اقبالیه با تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: پس از انقلاب اسلامی، دشمنان این نظام دسیسه‌های بسیاری برای براندازی انقلاب از جمله تهاجم فرهنگی، جنگ تحمیلی، اختلافات قومی و قبیله‌ای، تجزیه کشور و غیره سعی در براندازی حکومت جمهوری اسلامی ایران داشتند که به لطف خداوند متعال موفق نشدند.

وی افزود: مقام معظم رهبری بارها فرمودند که دشمن به دنبال این است که اخلاق و فرهنگ و دین ما را از مردم بگیرد و انقلاب را تضعیف کند؛ اما متأسفانه مسئولان این موضوع را جدی نگرفته‌اند.

امام جمعه تاکستان مطرح کرد: هر روز که از انقلاب اسلامی می‌گذرد، بر دشمنی و کینه‌توزی دشمنان و در رأس آن‌ها آمریکا افزوده می‌شود، بنابراین باید تلاش کرد با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی انقلاب را با همان نگاهی که مردم انقلابی در سال ۵۷ داشتند به سرانجام برسانیم.

وی با اشاره به نقشه‌های فتنه‌گران در براندازی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: سال ۷۸ مقابل دانشگاه تهران عده‌ای ماشین‌ها، موتورها را به آتش کشاندند و آشوب‌گری کردند اما موفق نشدند که انقلاب اسلامی را براندازی کنند.

اسلامی تصریح کرد: این فتنه‌گران پس از شکست، در سال ۸۸ با تجهیزات کامل به بهانه تقلب در انتخابات و فضای به وجود آمده سوءاستفاده کردند و شعارهای ضدانقلاب و نظام و حتی توهین به مقدسات سعی در براندازی انقلاب کردند.

وی بیان کرد: بعد از دستگیری فتنه‌گرها، مردم درخواست کردند که با همه آن‌ها برخورد شود؛ اما متأسفانه با برخی از سران فتنه برخورد نشد و متأسفانه امروز آن‌ها در برخی پست‌های مدیریتی کشور به‌کارگیری شدند.

مسئولان به دنبال حل مشکلات اقتصادی کشور باشند
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان اذعان کرد: همان فتنه‌گران بعد از گذشت چند سال، در دی ماه اخیر به بهانه گرانی و اقتصاد تجمع کردند و باز هم شعار علیه نظام دادند که این آشوب‌گران از طریق کانال‌های ضدانقلاب حمایت می‌شدند، آغاز به آشوب‌گری و اغتشاش کردند.

وی عنوان کرد: آشوب‌گران در شهرهای مختلف آغاز تخریب در اموال عمومی و بیت‌المال کردند و همچنین در شهر تاکستان حوزه علمیه، کتاب‌های قرآن، ادعیه را به آتش کشاندند.

اسلامی تشریح کرد: به لطف خداوند متعال مردم انقلابی و همیشه حاضر در صحنه در شهرها و استان‌های کشور به نشانه اعتراض به اقدامات این آشوب‌گران به صحنه آمدند و بار دیگر راهپیمایی انقلابی کردند.

وی یادآور شد: وضعیت اقتصاد و معیشت مردم دچار مشکل شده و مسئولان باید این مشکل را حل کنند تا مردم در سختی و فشار نباشند.

این مسئول ابراز کرد: مقام معظم رهبری بارها اعلام کرده‌اند مسئولان اقتصاد و تولید ملی را در سطح کشور اجرایی کنند که متأسفانه امروز واردات بیشتر شده است و باید مسئولان به دنبال حل مشکلات اقتصادی کشور باشند.

امام جمعه شهر تاکستان گفت: همه ملت ایران از هر قشری با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن، حماسه سیاسی بزرگی را خلق کرده و چشم دشمنان را کور کنند و مشتی بر دهان استکبار جهانی بزنند و با رهبر خود تجدیدمیثاق کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان