۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین «شکوه حضور» روایتگر راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌شود
کد خبر: ۲۷۱۶۷۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ ساعت: ۹:۱۴ ↗ لینک کوتاه

به همت صدا و سیمای قزوین؛

«شکوه حضور» روایتگر راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌شود

ویژه برنامه‌ی تلویزیونی روز ۲۲ بهمن و ویژه برنامه رادیویی «شکوه حضور» در شبکه قزوین روایتگر راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌شود.

«شکوه حضور» روایتگر راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌شود
ابوالفضل معصومی فر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: شبکه‌های استانی سیما و صدای مرکز قزوین راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را در ویژه برنامه ای تلویزیونی و ویژه برنامه رادیویی «شکوه حضور» پوشش می‌دهند.

وی افزود: این ویژه برنامه‌ها با هدف انعکاس راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در استان قزوین و نمایش اقتدار، صلابت، وحدت و همدلی مردم استان قزوین از شبکه‌های استانی سیما و صدای مرکز قزوین پخش خواهند شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین اذعان کرد: ویژه برنامه تلویزیونی 22 بهمن و ویژه برنامه رادیویی «شکوه حضور» شامل بخش‌های مختلفی همچون تصاویر انقلاب در قزوین، حضور ورزشكاران، هنرمندان، نخبگان و مبارزان انقلابي در استوديو، پخش راهپیمایی، سرودهای انقلابی، آهنگ‌های حماسی، ارتباط زنده با شهرستان‌ها و ارتباط با شبکه‌های سراسری هستند که از سیماو صدای مرکز قزوین پخش می‌شوند.

وی تصریح کرد: ویژه برنامه تلویزیونی 22 بهمن و ویژه برنامه رادیوی «شکوه حضور» به همت گروه تهیه کنندگان تلویزیون و رادیو همزمان با راهپیمایی روز 22 بهمن آغاز می شوند که تا پایان راهپیمایی ادامه خواهند داشت.

مکان اجرای برنامه‌های شبکه قزوین 
این مسئول بیان کرد: برنامه تلویزیونی «ایران چهل» جمعه بیستم بهمن ماه در دانشگاه پیام نور قزوین میزبان نسل‌های قبل و بعد از انقلاب است که کلام و نگاه مخاطبان را در کنار هم قرار داده و در قاب تصویر نمایش می‌دهد.

وی افزود: برنامه «گوهر تابان» که کاروان رسانه ای انقلاب در استان است؛ هم جمعه بیستم بهمن ماه با حضور در روستای رزجرد منطقه اقبال شرقی نشاط مردم انقلابی این منطقه را نمایش خواهد داد.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان