۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین حريق منزل مسکوني در قزوين+تصاویر
کد خبر: ۲۷۱۶۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ ساعت: ۱۱:۴۹ ↗ لینک کوتاه

حوادث؛

حريق منزل مسکوني در قزوين+تصاویر

رئيس ايستگاه شماره هفت سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: با تلاش و سرعت عمل آتش نشانان حريق منزل مسکوني در ناحيه مينودر قزوين اطفاء شد.

حريق منزل مسکوني در قزوين+تصاویر
رضا امیربیگی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ اظهار کرد: در تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 17 و 27 دقيقه روز سه شنبه 17 بهمن ماه سال 1396، از وقوع آتش سوزي در يک باب منزل مسکوني سه طبقه واقع در ناحيه مينودر، فاز سوم لوازم خانگی خبر داده شد.

وي با اشاره به حضور به موقع اولين اکيپ عملياتي در محل حادثه افزود: آتش نشانان ايستگاه هاي شماره چهار مينودر و هفت شهید مفتح با سه دستگاه خودروي ويژه اطفاء حريق در محل حاضر و مشاهده کردند؛ یکی از واحدها، واقع در طبقه سوم اين واحد مسکونی طعمه حريق شده و زبانه های آتش از پنجره و نمای ساختمان در حال خارج شدن و سرايت به اطراف است.

رئيس ايستگاه شماره هفت سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين تصريح کرد: آتش نشانان اعزامي بلافاصله پس از رسيدن به محل با قطع جريان گاز و برق نسبت به ايمن سازي محل حادثه اقدام کردند و به دليل حجم زياد شعله و دود داخل ساختمان به طور همزمان عمليات اطفاء حريق و تخلیه ساکنین دیگر واحدها را انجام دادند.

وي با اشاره به اینکه خوشبختانه در جریان این حادثه به هیچ کس آسیبی نرسید، افزود: نيروهاي عملياتي با استفاده از دستگاه تنفسي و تجهيزات ويژه آتش نشاني خود را به کانون حريق رسانده و در کمترين زمان ممکن شعله هاي آتش را مهار و از بروز خسارات بيشتر جلوگيري به عمل آوردند .

این مسئول در پايان گفت: آتش نشانان پس از ايمن سازي کامل محل حادثه نسبت به تهويه فضاي داخلي ساختمان و تخليه دود با استفاده از دستگاه توربوفن اقدام کرده و با تحويل محل حادثه به عوامل انتظامي به مأموريت خود پايان دادند.

گفتني است؛ علت بروز آتش سوزي از سوي کارشناسان واحد بررسي علل حريق اين سازمان در دست بررسي است.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان