۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ۴۲۵ واحد مسکن مهر به مددجویان امداد واگذار می‌شود
کد خبر: ۲۷۱۶۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ ساعت: ۱۰:۱۹ ↗ لینک کوتاه

در قزوین؛

۴۲۵ واحد مسکن مهر به مددجویان امداد واگذار می‌شود

کمیته امداد استان قزوین با همکاری مجتمع اقتصادی این نهاد، ۴۲۵ واحد مسکونی را ازوزارت مسکن و شهرسازی خریداری و به مددجویان فاقد مسکن واگذار می‌کند.

۴۲۵ واحد مسکن مهر به مددجویان امداد واگذار می‌شود
مجید مومنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین مسکن در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد برای خدمت شایسته و ایجاد پایداری در زندگی مددجویان رفع مشکل مسکن مددجویان است.

وی ادامه داد: کمیته امداد استان قزوین با همکاری مجتمع اقتصادی این نهاد، 425 واحد مسکونی را از وزارت مسکن و شهرسازی خریداری و به مددجویان فاقد مسکن واگذار می‌کند.

این مسئول افزود: همچنین برای تحقق این هدف با تلاش‌های انجام شده همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در استان قزوین 105 مدجوی تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین صاحب خانه شدند.

وی عنوان کرد: این میزان مسکن با اختصاص ۱۲ میلیارد تومان اعتبار به مددجویان تحت حمایت در استان قزوین واگذار شده که بخش اعظم آن از محل منابع داخلی کمیته امداد و بخش دیگر آورده مددجویان و کمک خیران بوده است.

مومنی عنوان کرد: میانگین سطح پوشش مددجویان در کشور ۳.۸ درصد و در استان قزوین ۲.۷ درصد است که نشان می دهد در زمینه کاهش افراد تحت پوشش موفق بوده ایم که این امر ناشی از شرایط اقتصادی استان و تلاش امدادگران و همراهی مردم در کاهش محرومیت است.

وی گفت: یکی از برنامه های پیش رو خرید ۴۲۵ واحد مسکن مهر با اختصاص ۱۲ میلیارد تومان و واگذاری آن به مددجویان است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: تأمین مسکن نیازمندان از آنجا مهم است که علیرغم کمک‌های انجام شده به مددجویان بخش اعظم درآمد و یا کمک های اهدایی به مددجویان صرف هزینه اجاره می‌شود؛ از این رو با تأمین مسکن، بخش مهمی از هزینه‌ها حذف شده و مددجو می تواند در شرایط بهتری به امرار معاش در زندگی خویش بپردازد.

وی یادآورشد: کمیته امداد استان قزوین موضوع تأمین مسکن مددجویان را از روش‌های مختلف پیگیری می‌کند که یکی از مهمترین رویکردها خرید مسکن مهر و اجرای تفاهم نامه همکاری استاندار قزوین ریاست کمیته امداد است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان