۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین کانون خادمیاری کلینیک صنعت تولید و اشتغال راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: ۲۷۱۶۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ ساعت: ۱۴:۵۸ ↗ لینک کوتاه

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در قزوین:

کانون خادمیاری کلینیک صنعت تولید و اشتغال راه‌اندازی می‌شود

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قزوین از راه‌اندازی کانون خادمیاری کلینیک صنعت تولید و اشتغال به منظور ایجاد اشتغال در استان خبر داد.

 کانون خادمیاری کلینیک صنعت تولید و اشتغال راه‌اندازی می‌شود
علی نبیئی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قزوین همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه‌ها و خدمات متنوعی را ویژه نیازمندان و محرومان تدارک دیده است که از جمله آنها توزیع ۱۰۰۰بسته موادغذایی بین نیازمندان و راه‌اندازی کانون خادمیاری کلینیک صنعت، تولید و اشتغال است.

وی افزود: در این ایام، توزیع ۴۰هزارپرس‌غذای گرم توسط خادمیاران رضوی در مناطق مختلف استان قزوین آغاز شده است.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قزوین از راه‌اندازی کانون خادمیاری کلینیک صنعت، تولید و اشتغال به منظورایجاد اشتغال در استان خبر داد و گفت: براساس این طرح، کارخانه‌هایی که به دلایل مختلف همچون مشکلات مدیریتی، بدهی بانکی و بسیاری از مشکلات دیگر توقیف و یا غیر فعال شده، شناسایی و با کمک خیرین، سرمایه گذاران و کارگران همان شرکت‌ها به چرخه تولید برگردانده می‌شوند.

وی اضافه کرد: در ایام دهه فجر کانون‌های خادمیاری متعددی از جمله چهلمین کانون خادمیاری به مناسبت آغاز چهلمین سال انقلاب اسلامی در شب ۲۲ بهمن ماه سال‌جاری افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان