۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین برخی با فشار به استاندار و فرمانداران درصدد تحمیل مدیران مدنظرشان هستند
کد خبر: ۲۷۱۶۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ ساعت: ۱۱:۲۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

برخی با فشار به استاندار و فرمانداران درصدد تحمیل مدیران مدنظرشان هستند

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: برخی با فشار بر مدیران اعم از استاندار و فرمانداران درصدد تحمیل برخی مدیران مدنظر خود هستند؛ ولی لازم است انتخاب مدیران مسیر قانونی و عادی را طی کند.

برخی با فشار به استاندار و فرمانداران درصدد تحمیل مدیران مدنظرشان هستند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حجت‌الاسلام قدرتی، رییس کل دادگستری استان قزوین صبح امروز(سه شنبه) در جلسه شورای اداری بخش بشاریات اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی تمام همت خود را به کار گرفته اند تا نظام ما را به زمین بزنند و به چیزی کمتر از اینکه هویت و ارزش‌های ما را از بین ببرند راضی نیستند.

وی به اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: هدف اصلی انقلاب اسلامی قرب الهی است که دستیابی به این هدف و عبودیت از مسیر دنیا می‌گذرد.

در تامین معیشت مردم کوتاهی نشود
این مسئول اذعان کرد: همه احزاب اعم از اصول گرا و اصلاح طلب سوار بر کشتی نظام هستیم و همه ما مسئولین باید برای حفظ این کشتی تلاش مضاعف کنیم و لازم است ما مسئولان نقد شویم؛ ولی نباید ته دل مردم را خالی کنیم.

وی تصریح کرد: نباید در ایجاد رفاه و تامین معیشت مردم کوتاهی شود چون هرچقدر وضع زندگی مردم و معیشت آنها بهبود یابد مردم به سمت فضایل دینی آمده و بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها از میان برداشته می‌شود.

قدرتی به موضوع مقابله با برنامه‌های دشمن اشاره کرد و گفت: دشمن به هر نحوی در تلاش است که مردم را از بدنه نظام جدا کند پس توجه به وضعیت مردم بسیار مهم است و نوعی مقابله با دشمن است.

رییس کل دادگستری استان قزوین به لزوم توجه به آسیب‌های اجتماعی ابراز کرد: امروزه برخی جرائم و آسیب‌های اجتماعی رو به افزایش است و باید نهادهای فرهنگی در کنار کار قضایی و حقوقی به میدان بیایند چون تنها نگاه برخوردی دستگاه قضایی نمی‌تواند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد و اگر خود مردم نیز به میدان نیایند دولت نمی‌تواند در زمینه آسیب‌های اجتماعی مشکلی را حل کند.

این مقام قضایی استان به دستورالعمل اعلامی در خصوص شرکت‌های صنعتی اشاره کرد و افزود: بر اساس این دستورالعمل تحت هیچ شرایطی هیچ حکمی از دادگاه های استان نباید موجب تعطیلی و توقف کارخانه‌‌ها شود و باید به نحوی مدیریت شود که مشکلی در مسیر تولید و چرخه اقتصاد ایجاد نشود.

وی در پایان ابراز کرد: باید بسیاری از مصلحت اندیشی‌ها از میان برداشته شود تا برخی مشکلات حل شود و لازم است در این مسیرانتخاب مدیران مسیر قانونی و عادی را طی کند و نباید به برخی از مسئولان اعم از استاندار و فرمانداران به واسطه قدرت در جهت تحمیل برخی از مدیران مدنظر خود فشار آورد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان