۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی گشایش یافت 
کد خبر: ۲۷۱۶۲۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ ساعت: ۱۰:۱۴ ↗ لینک کوتاه

در قزوین؛

نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی گشایش یافت 

نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری دوشنبه شب در مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی قزوین گشایش یافت.

نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی گشایش یافت  
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری شب گذشته(دوشنبه)در مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی قزوین گشایش یافت.

در این نمایشگاه 50 واحد تولیدی و بازرگانی در فضایی به مساحت چهار هزار مترمربع انواع تولیدات و محصولات خود را به نمایش گذاشته اند.

در این نمایشگاه تولیدکنندگان و نمایندگان شرکت‌های تولیدی از استان‌های قزوین، تهران، آذربایجان‌های غربی و شرقی، البرز، گیلان، اصفهان و اردبیل حضور دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین نیز در این مراسم گفت: نمایشگاه‌های تخصصی با هدف حمایت از تولید داخلی، معرفی محصولات ایرانی و تقویت تولید و اشتغال برگزار می‌شود.

منوچهر حبیبی افزود: برگزاری این نمایشگاه‌ها بیانگر تحرک اقتصادی و پویایی در کسب و کار است و مشارکت خوب تولیدکنندگان نشان می‌دهد، بستر مناسبی برای عرضه کالا به مشتریان فراهم شده است.

وی اضافه کرد: باید مردم را تشویق و ترغیب کنیم تا از کالای ایرانی استفاده کنند چون بسیاری از کالاهای داخلی قابل رقابت با کالای خارجی هستند.

حبیبی همچنین افزود: در استان قزوین بیش از 600 میلیون دلار کالا به 50 کشور جهان صادر شده است که نشان می‌دهد بسیاری از محصولات ایرانی قابل رقابت با جهان و بازارپسند است.

وی افزود: شرط حمایت از تولید داخلی خرید کالای ایرانی است که امیدواریم روز به روز با استقبال مردم، مصرف محصولاتی داخلی بیشتر شود.

گفتنی است؛ نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری قزوین تا 20 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین برپاست و علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت 15تا 21 از آن بازدید کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان