۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین اختصاص محل مناسب برای خانه و تسهیلات بانک شهر به فعالان رسانه ای
کد خبر: ۲۷۱۵۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ ساعت: ۱۳:۱۷ ↗ لینک کوتاه

درخواست خانه مطبوعات از شهردار قزوین؛

اختصاص محل مناسب برای خانه و تسهیلات بانک شهر به فعالان رسانه ای

درخواست خانه مطبوعات از شهردار قزوین، اختصاص محل مناسب برای خانه و تسهیلات بانک شهر به فعالان رسانه ای بود.

اختصاص محل مناسب برای خانه و تسهیلات بانک شهر به فعالان رسانه ای
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ محمدکریم کاظم پور، رئیس خانه‌ی مطبوعات استان قزوین در دیدار علی صفری شهردار قزوین اظهار کرد: نگاه مجموعه صنف رسانه و خانه مطبوعات به دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و حاکمیتی خدمت رسان نسبت به دستگاه‌هایی که ارتباط مستقیمی با مردم ندارند، متفاوت است؛ چراکه با همه مردم و طبقات جامعه ارتباط مستقیم دارند و عملکردشان در زندگی مردم احساس می‌شود و البته شهرداری‌ها نیز از جمله مهمترین این نوع سازمان‌ها هستند.

وی بیان کرد: شهرداری قزوین به دلیل اینکه وظایف فرهنگی و تخصصی فراوانی را بر عهده دارد و ارتباط جدی را با مردم برقرار می‌کند مورد توجه ویژه اعضای رسانه ای و خانه مطبوعات استان است.

این مسئول بیان کرد: جامعه رسانه‌ای استان انتظار دارد که شرایطی در سازمان‌ها و نیز شهرداری ایجاد شود تا از نقد منصفانه و صادقانه استقبال شود تا در این راستا گامی در جهت رفع مشکلات استان برداشته شود.

رئیس خانه مطبوعات استان قزین با اشاره به مشخص نشدن محل خانه مطبوعات که مقدمات آن از قبل انجام شده است، عنوان کرد: از شهردار محترم تقاضا داریم با توجه به ارتباط خوبشان با اهالی رسانه و سابقه کار مطبوعاتی، درخصوص فراهم شدن این فضا و سرعت در انجام امورات اداری مرتبط دستورات لازم را صادر فرماید.

تخصیص وام به خبرنگاران توسط بانک مرتبط با شهرداری و برگزاری نشست‌های تخصصی و تشکر از حمایت شهرداری و سازمان فرهنگی از تشکل‌های فرهنگی و خانه مطبوعات از دیگر مواردی بود که رئیس خانه مطبوعات در این جلسه مطرح کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان