۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین شرکت "نان رعنای" شهرستان البرز افتتاح شد
کد خبر: ۲۷۱۵۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ ساعت: ۱۰:۵۵ ↗ لینک کوتاه

با حضور استاندار قزوین؛

شرکت "نان رعنای" شهرستان البرز افتتاح شد

با حضور استاندار قزوین شرکت "نان رعنای" شهرستان البرز افتتاح شد.

شرکت "نان رعنای" شهرستان البرز افتتاح شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ در پنجمین روز از دهه فجر با حضور زاهدی استاندار قزوین و جمعی از مدیران استان، شرکت نان رعنای شهرستان البرز پیش از ظهر امروز(دوشنبه) با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان در شهرک صنعتی کاسپین افتتاح شد.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در آئین بهره برداری از این واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین اظهار کرد: مدیریت و استفاده بهتر از ظرفیت گسترده صنعت نان در کشور برای اشتغال و تولید و افزایش رضایت تولیدکنندگان و مردم ضروری است.

وی افزود: صنعت نان در کشور بدون شک از گسترده ترین فعالیت‌های مربوط به صنایع غذایی است که جمعیت زیادی در آن در حال فعالیت هستند.

این مسئول ادامه داد: سالیانه بیش از 12 میلیون تن گندم در کشور تولید می شود که 80 درصد آن به نان تبدل شده و مابقی در سایر مصارف به کار می‌رود؛ این مقدار ظرفیت بسیار بزرگی است و باید آنرا به درستی مدیریت کنیم.

زاهدی اضافه کرد: دولت 90 هزار میلیارد ریال یارانه را در بخش نان هزینه می کند ولی نانوایان و مردم هنوز از سودآوری و کیفیت نان راضی نیستند؛ بنابراین باید به سمتی پیش برویم که هم تولید نان به صرفه بوده و هم مردم رضایت بیشتری داشته باشند.

وی گفت: صنعت نان باید از یک سو برای تولیدکنندگان سودآور بوده و از سویی دیگر مردم نیز از کیفیت آن راضی باشند.

زاهدی افزود: استان قزوین ظرفیتی دارد که مردم و مدیران صنعت را به خوبی می‌شناسند و با سرمایه گذاران به ویژه بعد از برجام تعامل بسیار خوبی داشته و آنها را برای سرمایه گذاری در استان به خوبی مورد استقبال قرار می‌دهند.

این مسئول در ادامه با اشاره به بهره برداری از این واحد تولیدی در زمینه نان، ادامه داد: این سرمایه گذار از مشهورترین و قابل اعتماد ترین برندهای صنعت نان در کشور است و باید از وی برای ورود به استان قزوین قدردانی کنیم.

گفتنی است؛ شرکت نان رعنای البرز در زمینه تولید 90 محصول در گروه نان، کیک و کلوچه و انواع نان خشک و رژیمی فعالیت دارد و این واحد با 50 نفر اشتغالزایی و 120میلیارد ریال سرمایه گذاری با مشارکت بانک سپه فعالیت خود را امروز به طور رسمی آغاز کرد.

این اولین واحد تولیدی با چهار هزار متر مربع مساحت در استان قزوین است که در عرصه تولید نان صنعتی فعالیت می‌کند.

پدر نان ایران و سرمایه گذاراین واحد تولیدی نیز در این مراسم گفت: ظرفیت اسمی این واحد 30 تن بوده و در فاز نخست با ظرفیت تولید 10 تن محصول به بهره برداری رسیده است.

مهدی خان محمدی افزود: با افتتاح فاز دوم کارخانه، ظرفیت این واحد تولیدی به 30 تا 40 تن افزایش خواهد یافت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان