۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین شکستگی لوله آب و نشست زمین+تصاویر
کد خبر: ۲۷۱۵۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ ساعت: ۱۰:۴۹ ↗ لینک کوتاه

حوادث در قزوین؛

شکستگی لوله آب و نشست زمین+تصاویر

رئیس ايستگاه شماره سه سازمان آتش نشاني قزوين گفت: آتش نشانان با حضور در محل حادثه فرو کش کردن کوچه و ساختمان مسکونی در خیابان منتظری قزوین، شهروندان را از ساختمان خارج و محل حادثه را ایمن سازی کردند.

شکستگی لوله آب و نشست زمین+تصاویر
علیرضا رحمانی، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی اطلاع رسانی نشت زمین به سامانه 125 آتش نشانی در ساعت 14 و 14 دقيقه روز شنبه 14 بهمن ماه سال جاری، ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين بی درنگ آتش نشانان ايستگاه شماره سه مولوي را به محل حادثه واقع در خيابان منتظری قزوین کوچه ملکوت رهسپار کرد.

رحمانی افزود: در جريان اين حادثه یکی از لوله‌های اصلی آب کوچه دچار شکستگی شده بود که در نهایت منجر به نشست کوچه و خسارت به چندین واحد مسکونی مجاور این محل می‌شود.

رئیس ايستگاه شماره سه سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين اذعان کرد: به منظور ایمن سازی محل و جلوگیری از وقوع حوادث ثانویه با حضور عوامل امدادی اداره آب، گاز و برق نسبت به قطع انشعابات این واحد مسکونی اقدام شد.

وی ادامه داد: نیروهای عملیاتی پس از تخلیه ساکنین این ساختمان و ارائه تذکرات ایمنی لازم جهت جلوگیری از رفت و آمد شهروندان در اطراف محل حادثه، نسبت به تنظیم صورتجلسه با حضور عوامل انتظامی حاضر در محل اقدام کردند و صحنه حادثه را برای اقدامات بعدی تحویل عوامل امدادی اداره آب دادند.

این مقام مسئول اضافه کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل بارندگی و احتمال افکن چاه ها لازم است مالکین از چاه های منازل بازدید ادواری داشته باشند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان